מכשיר החייאה דפיברילטור מחיר

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

מכשיר החייאה דפיברילטור מחירמכשיר החייאה דפיברילטור הוא מכשיר חשוב מאוד שמאפשר להציל חיים על ידי השבת הלב לפעילות תקינה. המכשיר למעשה מספק שוק חשמלי חזק שמחזיר את הלב לפעום באופן תקין. במאמר הבא נרחיב על מכשיר החייאה דפיברילטור ועל המחיר שלו. 

 

מכשיר החייאה דפיברילטור מחיר- מה זה?

דפיברילטור הוא מכשיר החייאה שמסוגל להציל חיים. הדפיברילטור למעשה מאפשר להחזיר את פעילות הלב לפעילות תקינה ואת הפעימה לקצב סדיר. מדובר במכשיר חשמלי שכולל שני לוחות מתכת דרכן עובר זרם חשמלי חזק לחזה של המטופל. שני לוחות מתכת אלה נקראים אלקטרודות והם מוצמדים לחזה של המטופל. המכשיר, מספק שוק חשמלי חזק שעובר דרך האלקטרודות לחזה של המטופל. על ידי כך פעולת הלב מפסיקה לרגע ולאחר מכן, אם הכל עובר בהצלחה, הלב אמור לחזור לפעום בקצב תקין. המכשיר מיועד לשימוש במקרים של אירועי לב שונים כמו דום לב, התקף לב, הפרעה בקצב הלב וכדומה. בעקבות חוק הדפיברילטורים קיימים מכשירים כאלה במגוון רחב של מקומות ציבוריים שונים. כלומר, אם אדם בסביבתכם עובר אירוע לבבי במקום ציבורי תוכלו להעניק לו סיוע על ידי דפיברילטור. 

חשיבות

דפיברילטור הוא מכשיר בעל חשיבות רבה. למעשה, אחד הגורמים המרכזיים למוות בארץ וגם בעולם הוא הלב. אנשים רבים מכל העולם סובלים מבעיות לב שונות שבסופו של דבר עלולות לגרום למותם. בעולם החלו בהצבת דפיברילטורים כבר לפני, אך בארץ התהליך החל ב2008. למעשה, החל משנת 2007, החלו לקדם בכנסת את חוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים, או בשמו השני חוק הדפיברילטור. למעשה חוק זה מחייב להציב דפיברילטור בכל מקום ציבורי גדול בו עוברים יותר מ-500 אנשים בכל יום. חוק זה חל על מגוון מקומות שונים בהם שדות תעופה, קניונים, מועדונים, אולמות אירועים, משרדי ממשלה, רשויות  מקומיות, אצטדיוני ספורט, בתי מעצר ועוד. בעלי או מנהלי המקומות הללו, מחויבים לרכוש ולהציב דפיברילטור במקום בולט לעין כך שיוכל לתת מענה במקרה הצורך. 

 

איפה רוכשים?

על מנת לרכוש דפיברילטור עליכם לפנות לחברות ששייכות לתחום המכשור והציוד הרפואי. אל תנסו לרכוש במחירים נוחים יותר ולפנות לחברות שלא שייכות לתחום זה מאחר שמדובר במכשיר שצריך להיות מאושר ולעמוד בתקנים שונים. בסופו של דבר מדובר בבריאות של אנשים ואתם רוצים להיות בטוחים שתרכשו מכשיר איכותי וראוי, לכן חשוב לרכוש אותו מחברה מוכרת. 

שימו לב- כאשר רוכשים דפיברילטור, החברה ממנה אתם רוכשים צריכה לספק לכם הדרכה בנוגע לאופן ההפעלה והשימוש במכשיר. ההדרכה צריכה להינתן על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה בהפעלת דפיברילטור. 

 

מכשיר החייאה דפיברילטור מחיר- כמה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של מכשיר החייאה דפיברילטור. הסיבה לכך היא שיש מגוון גורמים שונים שישפיעו על המחיר בהם קלות השימוש במכשיר, מספר מכסת השוקים החשמליים שהמכשיר מסוגל לספק, מספר שנות האחריות שיש על המכשיר, איכות הסוללה של המכשיר, סוג המכשיר, היצרן של המכשיר והחברה ממנה אתם רוכשים את המכשיר. קיימים דפיברילטורים של מגוון יצרנים מוכרים ובולטים בשוק כמו פיליפס, Defibtech, Zoll ועוד. פעמים רבות ההבדלים בין היצרנים יבואו לידי ביטוי בפיצ'רים מסוימים וביכולות שונות של המכשיר. 

באופן ממוצע, טווח המחירים של מכשיר החייאה דפיברילטור נע בין 4,000 שקלים לבין 6,000 שקלים. עם זאת, קיימות ערכות ומכשירים מתקדמים יותר שניתן לרכוש במחירים של 7,000 ואפילו 10,000 שקלים. 

  • טווח המחירים למכשיר דפיברילטור אוטומטי AED מהסוג הנפוץ, ינוע בין 4,000 שקלים לבין 7,000 שקלים לדפיברילטור. 
  • טווח המחירים למכשיר דפיברילטור חצי אוטומטי ינוע בין 5,000 שקלים לבין 7,500 שקלים לדפיברילטור. 

חשוב לעקוב אחר חברות ואתרים מהן ניתן לרכוש דפיברילטור ולבדוק האם הם עורכים מבצעים או הטבות שונות מעת לעת. 

מכשיר החייאה דפיברילטור מחיר- מה ישפיע על המחיר?

כפי שציינו, המחיר של מכשיר החייאה דפיברילטור מושפע ממגוון גורמים שונים- 

  • קלות השימוש- כאשר בוחרים מכשיר דפיברילטור צריך לקחת בחשבון גם את קלות השימוש בו. קלות השימוש תלויה בגורמים שונים כאשר בהם כמה המכשיר ידידותי למשתמש, כלומר כמה קל להפעיל אותו. בנוסף, הדפיברילטור בדרך כלל כולל הוראות הפעלה. חשוב לבחור במכשיר שהוראות ההפעלה שלו הן ברורות ופשוטות לביצוע. בדרך כלל ככל שההוראות קלות יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. 
  • איכות הסוללה- חשוב לבחור בדפיברילטור שיש לו סוללה איכותית שתחזיק מעמד לזמן רב. בדרך כלל ככל שאיכות הסוללה תהיה טובה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. חשוב לשים לב שיש להחליף את הסוללה כל ארבע שנים. 
  • שוקים חשמליים- לכל דפיברילטור יש הגבלה על מספר השוקים החשמליים שהוא מסוגל לספק. בדרך כלל המספר נע בין 60 לבין 300 שוקים חשמליים. ההמלצה היא לבחור במכשיר שמכסת השוקים החשמליים שלו היא גבוהה יחסית. ככל שמספר השוקים החשמליים גבוה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.  
  • שנות האחריות- מכשירים חשמליים הם מכשירים שיכולים לכלול תקלות שונות. לכן, כאשר רוכשים דפיברילטור צריך לקחת בחשבון גם את מספר שנות האחריות של המכשיר. האחריות ניתנת מהיצרן ולא מהיבואן. בדרך כלל האחריות תינתן לחמש שנים אך ישנם מקרים שתהיה אחריות לשמונה שנים. ככל שהאחריות ארוכה יותר כך המחיר גבוה יותר. 

חשוב לזכור שדפיברילטור הוא מכשיר שמיועד להציל חיים. מדובר בבריאות של אנשים ולכן מלבד המחיר של המכשיר צריך לקחת בחשבון עוד פרמטרים שונים. אל תתפשרו רק בגלל המחיר אלא תבדקו את כל האפשרויות שעומדות לפניכם, כולל העלות של המכשיר ותבחרו במכשיר שמציע את התנאים המתאימים ביותר.  

מכשיר דפיברילטור מחירדפיברילטור הוא מכשיר חשמלי שמאפשר להציל חיים. מדובר במכשיר החייאה שמאפשר להשיב את פעילות הלב לפעילות תקינה על ידי שוק חשמלי חזק. ניתן לרכוש את המכשיר במגוון חברות של מכשור וציוד רפואי. כיצד המכשיר עובד וכמה הוא עולה? על כך נרחיב במאמר הבא.  

 

מכשיר דפיברילטור מחיר- מה זה?

דפיברילטור הוא מכשיר החייאה שמספק שוק חשמלי חזק ומאפשר להחזיר את פעילות הלב לסדרה וכך להציל חיים. הדפיברילטור הוא למעשה מכשיר חשמלי שכולל שני לוחות מתכת (אלקטרודות) דרכן עובר הזרם החשמלי שמספק המכשיר ישירות לחזהו של המטופל. על מנת להשתמש במכשיר  יש להניח אותו ביציבות על הרצפה ליד המטופל, להצמיד את לוחות המתכת למקומן הנכון, להדליק את המכשיר ולהפעיל אותו. לאחר השוק החשמלי, פעילות הלב תיעצר לרגע ולאחר מכן, אם הכל עובר בהצלחה, אמורה לחזור לפעילות תקינה ולקצב סדיר. כיום מוצבים מגוון רחב של מכשירי החייאה במקומות ציבוריים גדולים כמו קניונים, מועדונים, תיאטראות, אצטדיונים ועוד. כך ניתן להעניק סיוע לאדם שעובר אירוע לבבי, לפני שמגיעים כוחות ההצלחה. 

מכשיר דפיברילטור מחיר- איפה רוכשים?

רכישת מכשיר דפיברילטור מתבצעת דרך חברות ששייכות לתחום המכשור והציוד הרפואי. חברות אלה מחזיקות במכשירי החייאה איכותיים שיאפשרו להציל חיים במקרה הצורך. מאחר שמדובר בבריאות של אנשים, אתם רוצים להיות בטוחים שתרכשו מכשיר איכותי וראוי. לכן, אל תנסו לחסוך עלויות ולפנות לחברות לא מוכרות או לחברות שלא שייכות לתחום המכשור והציוד הרפואי. שימו לב שהמכשיר שאתם רוכשים עומד בתקנים השונים ומאושר. בעת הרכישה, החברה ממנה אתם רוכשים את המכשיר צריכה לספק לכם הדרכה על ידי איש מקצוע מנוסה על אופן ההפעלה והשימוש בדפיברילטור. 

 

מכשיר דפיברילטור מחיר- מה ישפיע על המחיר?

המחיר של מכשיר דפיברילטור הוא אינו חד משמעי ומושפע ממגוון גורמים שונים. ריכזנו לכם את הגורמים המרכזיים שישפיעו על המחיר של דפיברילטור– 

  • קלות השימוש

אחד הפרמטרים שישפיעו על המחיר של מכשיר דפיברילטור הוא קלות השימוש בו. קלות השימוש תושפע מגורמים כמו קלות ההפעלה של המכשיר וכמה הוראות ההפעלה ברורות להבנה ולביצוע. בדרך כלל ככל שהמכשיר קל יותר לשימוש ושההוראות ברורות יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.

  • איכות הסוללה

פרמטר נוסף שישפיע על המחיר של מכשיר דפיברילטור הוא איכות הסוללה שלו. בבחירת דפיברילטור חשוב לבחור במכשיר בעל סוללה איכותית שתחזיק מעמד זמן רב. חשוב לשים לב שיש להחליף את הסוללה כל ארבע שנים. ככל שהסוללה איכותית יותר, כך המחיר צפוי להיות גבוה יותר. 

  • מכסת השוקים החשמליים

עוד פרמטר שישפיע על המחיר של דפיברילטור הוא מכסת השוקים החשמליים שהוא מסוגל לספק. לכל דפיברילטור יש הגבלה על כמות השוקים החשמליים, כאשר המספר נע בין 60 לבין 30 שוקים חשמליים. ככל שמכסת השוקים החשמליים תהיה גבוהה יותר כך המכשיר יהיה מומלץ יותר והמחיר שלו יעלה בהתאם. 

  • שנות האחריות 

גם מספר שנות האחריות עלול להשפיע על המחיר של מכשיר דפיברילטור. מאחר שדפיברילטור הוא מכשיר חשמלי, יש לקחת בחשבון הוא עלול לכלול תקלות שונות. לכן, חשוב לבחור במכשיר חשמלי שיש עליו אחריות. האחריות ניתנת מהיצרן ובדרך כלל תינתן למשך חמש שנים. ישנם מכשירי דפיברילטור שכוללים אחריות של 8 שנים. ככל שהאחריות ארוכה יותר כך המחיר עלול להיות גבוה יותר. 

 

מכשיר דפיברילטור מחיר- כמה עולה?

כפי שהבנו, ישנם מספר גורמים שמשפיעים על המחיר של מכשיר דפיברילטור ולכן קשה לענות באופן חד משמעי כמה המכשיר עולה. חשוב לקחת בחשבון כי מלבד הגורמים שציינו, המחיר יכול להיות מושפע גם מהחברה היצרנית של המכשיר ומסוג המכשיר. פעמים רבות ההבדל בין החברות היצרניות יבוא לידי ביטוי בפיצ'רים מסוימים וביכולות שונות שמספק המכשיר. 

באופן ממוצע, המחיר למכשיר דפיברילטור ינוע בין 4,000 שקלים לבין 6,000 שקלים. עם זאת, קיימות ערכות שהמחיר שלהן יכול להגיע ל-10,000 שקלים. המחיר למכשיר דפיברילטור אוטומטי AED מהסוג הנפוץ ביותר ינוע בין 4,000 שקלים לבין 7,000 שקלים לדפיברילטור. עבור דפיברילטור חצי אוטומטי המחיר ינוע בין 5,000 שקלים לבין 7,500 שקלים. 

מכשיר דפיברילטור מחיר- לסיכום

דפיברילטור הוא מכשיר שמסוגל להציל חיים ולכן הוא בעל חשיבות רבה. אחד מגורמי המוות המרכזיים בארץ ובעולם הוא הלב. על ידי מכשיר זה ניתן להעניק סיוע מידי לאדם שסובל מאירוע לבבי ולא להמתין לכוחות ההצלה. במקרה של דום לב, יש 3-4 דקות עד שנגרם נזק מוחי ולכן חשוב לפעול מהר. על ידי דפיברילטור ניתן להעניק סיוע מהיר ולהציל חיים. כיום קיים חוק שמחייב להתקין דפיברילטור במקומות ציבוריים גדולים בהם עוברים יותר מ-500 אנשים ביום. במקומות אלה הדפיברילטור יוצב במקום בולט עין כך שעוברי המקום יוכלו להעניק סיוע במקרה הצורך. חשוב לזכור כי מכשיר דפיברילטור הוא מכשיר החייאה שמיועד להציל חיים. לכן, אל תתפשרו על המכשיר הזול ביותר אלא בדקו את כל האפשרויות העומדות לפניכם בשביל לבחור במכשיר המתאים ביותר, הן מבחינת מחיר והן מבחינת יכולות. 

מכשיר החייאה דפיברילטור מחיר
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!