כל האמת מאחורי שימוש בתרופת אוזמפיק לירידה במשקל

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

 

 

הצטברות לא תקינה של רקמת שומן היא סימן ההיכר של השמנת יתר, מצב רפואי נפוץ. כאשר צריכת הקלוריות עולה על דרישות האנרגיה של הגוף, מתפתחת המחלה.

מצבים הקשורים למערכת הלב וכלי הדם, מערכת השרירים והשלד, סוכרת ואפילו סרטן יכולים להיות מואצים על ידי עודף משקל.

מניעת השלכות כאלה יכולה להיות מושגת על ידי אבחון וטיפול מהירים. ניתן להשתמש בתרופה לירידה במשקל אוזמפיק לחולים עם סוכרת או השמנת יתר במצבים כאלה.

הגורמים המובילים להשמנת יתר

חוסר איזון אנרגטי הוא הגורם העיקרי להשמנה. צריכת האנרגיה של אדם עולה על ההוצאה האנרגטית שלו. גם השימוש במזונות עתירי קלוריות וגם הירידה בפעילות גופנית תרמו למגיפת ההשמנה שאחזה בתרבות העכשווית. גורמים כמו רעב, שריפת קלוריות במהלך פעילות והיעילות שבה הגוף משתמש במזון לאנרגיה מושפעים כולם מהגנים המועברים דרך דורות של אנשים. לפיכך, המרכיבים העיקריים המהווים סיכון להתפתחות המחלה הם:

•          אורח חיים בישיבה עם רמת פעילות גופנית אירובית מתחת ל-30 דקות בכל יום.

•          מזון מהיר גדוש בקלוריות, שומני טראנס וממתקים הם התורמים עיקריים לעליה משקל.

•          גנים מסוימים העוברים במשפחות.

•          מחלות הן תורם נוסף להשמנה, מלבד שלושת הגורמים העיקריים שהוזכרו לעיל.

•          הריון, גמילה מעישון, חוסר שינה, מתח ודיאטה קיצונית שמובילה לירידה מהירה במשקל ללא תחזוקה מתמשכת הם גורמים פוטנציאליים נוספים לעודף משקל והשמנה.

מאילו סיבות יש חשיבות מכרעת לטיפול בהשמנת יתר?

השמנת יתר היא דאגה מרכזית לבריאות הציבור מסיבות ברורות, אך היא גם מגבירה את הסיכון לבעיות בריאותיות רבות אחרות ולעתים קרובות קטלניות, כולל הפרעות לב וכלי דם, סוכרת סוג 2, שבץ, סוגי סרטן מסוימים, כמו סרטן השד והמעי הגס שכיחים יותר בקרב אנשים הסובלים מעודף משקל. עודף משקל מגיע גם עם שורה של בעיות בריאות נפשיות, כמו דימוי עצמי נמוך ודיכאון.

הזרקת אוזמפיק: איך זה עובד?

מכיוון שהתרופה מחקה את פעולת הורמון שהגוף מייצר באופן טבעי, הזרקת Ozmpic יעילה מאוד. מולקולות אומרות למוח שלכם שאתם שבעים כאשר רמות ההורמון הזה עולות. זה גם משפיע על מערכת העיכול בכך שגורם למזון זמן רב יותר להתפרק ולעבור דרך מערכת העיכול. תוצאה זו דומה לניתוח בריאטרי במובנים רבים. אתם עלולים גם לחוות תופעות לוואי הרגילות לחולי סוכרת כמו, חוסר תיאבון וירידה במשקל.

אנשים ירדו במשקל עם השימוש ברכיב הפעיל של זריקת אוזמפיק. פעילות גופנית סדירה ותזונה מזינה יכולה לעזור לאנשים לרדת במשקל, אבל רק אם הם מקפידים על כך.

מספר מילות זהירות. Ozpic לירידה במשקל עלול לגרום לגוף שלכם להסתגל לנורמה הורמונלית חדשה די מהיר. במידה ולא תסגלו אורח חיים בריא המתחזק את המשקל החדש שלכם אתם עלולים להעלות אותו במהירות.

באילו דרכים משתמשים באוזמפיק?

השימוש המומלץ באוזמפיק הוא בטיפול בסוכרת מסוג 2. כדי לשלוט טוב יותר ברמת הסוכר בדם, הוא משמש בשילוב עם תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה. מרפאות להשמנה עושות שימוש גם בתרופה Ozampic לטיפול בחולים. אדם יכול לרדת במשקל לאט אבל בטוח בגלל יכולתה של תרופה זו לאזן את רמות הסוכר בדם, אשר בתורו גורם לו להרגיש שובע לאורך זמן ומפחית את התיאבון.

כפי שניתן לראות, הגישות מודרניות של Obesity לטיפול בהשמנת יתר, הכוללות טיפול בזריקות סאקסנדה ואזמפיק, יעילות במיוחד. בעזרתה אתם יכולים להשיל קילוגרמים ללא ניתוח ולבסוף להשיג את יעדי המשקל שלכם.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!