כמה עולה מכשיר דפיברילטור?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

כמה עולה מכשיר דפיברילטורמעוניינים לרכוש דפיברילטור? חשוב שתדעו אילו דגשים חשובים יש לקחת בחשבון בעת הקנייה. דפיברילטור הוא מכשיר חשמלי שמאפשר להציל חיים ולכן חשוב לקנות דפיברילטור ראוי שישמש אתכם כהלכה. במאמר הבא נסביר מה הדגשים החשובים ברכישת דפיברילטור וכמה עולה מכשיר דפיברילטור. 

 

מה זה דפיברילטור?

דפיברילטור הוא מכשיר חשמלי שמאפשר להציל חיים. למעשה מדובר במכשיר החייאה שמספק שוק חשמלי חזק ומאפשר להחזיר את קצב הלב לפעילות סדירה. הדפיברילטור כולל שני לוחות מתכת, אלקטרודות, שמוצמדות לחזה של המטופל. דרך לוחות המתכת, עובר הזרם החשמלי שמיוצר על ידי המכשיר. בעקבות כך פעילות הלב נעצרת לרגע ובמידה שהכול עובד כהלכה חוזרת לעבוד בצורה תקינה ובקצב תקין. המכשיר מיועד לשימוש במקרים של אירועי לב שונים כמו התקף לב, דום לב או הפרעה בקצב הלב. כיום קיים חוק הדפיברילטור שמחייב להציב דפיברילטורים במקומות ציבוריים גדולים בהם עוברים יותר מ-500 אנשים ביותר. במקרה הצורך, יש לקחת את המכשיר הקרוב ולבצע פעולת החייאה על האדם שעובר אירוע לבבי. כך ניתן להציל את חייו ולמנוע נזקים בלתי הפיכים עד שכוחות ההצלה יגיעו. 

כיצד נבחר דפיברילטור?

כפי שציינו קודם, דפיברילטור הוא מכשיר חשמלי שמאפשר להציל חיים ולכן חשוב לקנות דפיברילטור ראוי שישמש אתכם כהלכה. לשם כך חשוב שתדעו אילו דגשים חשובים יש לקחת בחשבון בעת הקנייה. 

  • קלות השימוש

על מנת לבחור דפיברילטור איכותי חשוב לקחת בחשבון את קלות השימוש במכשיר. דפיברילטור מגיע עם הוראות הפעלה קוליות שמיועדות להכווין את מי שמשתמש במכשיר כיצד להפעיל אותו שלב אחר שלב. קלות השימוש תהיה מושפעת מהנדסת האנוש של המכשיר ומהפשטות של הוראות ההפעלה הקוליות. ככל שהוראות ההפעלה יהיו קלות יותר וככך שהפעלת המכשיר תהיה פשוטה יותר כך יהיה מדובר במכשיר מומלץ יותר. 

  • איכות הסוללה

כאשר אתם בוחרים מכשיר דפיברילטור יש להתייחס גם לאיכות הסוללה. הדפיברילטור צריך לתת לכם מענה בשעת חירום ולספק שוק חשמלי חזק ללא חיבור לחשמל. לכן חשוב לבחור במכשיר עם סוללה איכותית שתשמש אתכם זמן רב. ככל שהסוללה איכותית יותר כך המכשיר מומלץ יותר. שימו לב שחשוב להחליף את הסוללה כל ארבע שנים. 

  • מכסת השוקים החשמליים

בבחירת דפיברילטור, פרמטר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מכסת השוקים החשמליים שמספק המכשיר. לכל דפיברילטור יש הגבלה על מספר השוקים החשמליים שהוא מסוגל לספק. בדרך כלל המספר ינוע בין 60 לבין 300. ככל שהמספר גבוה יותר כך המכשיר נחשב לאיכותי יותר.

  • אחריות

על מנת לבחור דפיברילטור מומלץ חשוב לקחת בחשבון גם את שנות האחריות שניתנות על המכשיר. קיימות חברות יצרניות שונות ולכן אין מספר קבוע של שנות אחריות. ישנם מכשירים שמגיעים עם חמש שנות אחריות וכאלה שמגיעים עם שמונה שנות אחריות. ככל שהאחריות ארוכה יותר המכשיר נחשב למומלץ יותר לקנייה. 

  • מאושר

כאשר אתם רוכשים דפיברילטור חשוב מאוד לוודא כי מדובר במכשיר שעומד בכל התקנים הנחוצים בהם תקן אטימות ותקן עמידות לחום, לחות ומכות. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק כי מדובר במכשיר שמאושר על ידי הגורמים הרלוונטיים בהם ה-FDA מנהל המזון והתרופות האמריקאי או ה-CE האירופי. 

  • עלות דפיברילטור

לבסוף, הפרמטר האחרון שעליכם לבחון לפני שאתם רוכשים דפיברילטור הוא כמה עולה מכשיר דפיברילטור. העלות אינה חד משמעית והיא מושפעת מכלל הגורמים שציינו עד עתה. ההמלצה שלנו היא לזכור שדפיברילטור הוא מכשיר החייאה שמיועד להציל חיים במקרה הצורך. לכן, אל תתפשרו על המחיר של המכשיר ואל תחפשו את המכשיר הזול ביותר. בדקו את כל הפרמטרים שציינו ובחרו במכשיר המתאים ביותר, הן מבחינת מחיר והן מבחינת איכות. מומלץ לעקוב אחר החברות והאתרים מהם ניתן לרכוש דפיברילטורים ולבדוק האם הם עורכים מבצעים או הטבות שונות. 

 

אז כמה עולה מכשיר דפיברילטור?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה מכשיר דפיברילטור מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים. הגורמים שישפיעו על איכות המכשיר ישפיעו גם על המחיר שלו. כלומר, מכשיר דפיברילטור קל לשימוש, עם סוללה איכותית, עם מכסת שוקים חשמליים גבוהה ושנות אחריות רבות יעלה יותר. יש לקחת בחשבון שגם לחברה היצרנית תהיה השפעה על המחיר של הדפיברילטור. קיימים דפיברילטורים של מגוון חברות יצרניות מוכרות כמו פיליפס, Zoll ועוד.

אז כמה עולה מכשיר דפיברילטור? ריכזנו לכם עלויות ממוצעות של סוגים שונים של דפיברילטורים- 

איפה רוכשים דפיברילטור?

לאחר שהבנו כמה עולה מכשיר דפיברילטור, נסביר איפה ניתן לרכוש מכשיר כזה. על מנת לרכוש דפיברילטור עליכם לפנות לחברה מוכרת ששייכת לתחום המכשור והציוד הרפואי. חשוב לוודא כי מדובר בחברה מוכרת ולא לרכוש מחברה שלא קשורה לתחום הרפואי בשביל להיות בטוחים שאתם רוכשים מכשיר איכותי. וודאו שהמכשיר מאושר ועומד בכל התקנים הרלוונטיים. בעת הרכישה חשוב שתקבלו הדרכה מקיפה על אופן השימוש וההפעלה של הדפיברילטור על ידי איש מקצוע מנוסה ומוסמך. 

כמה עולה מכשיר דפיברילטור
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!