דפיברילטור נייד מחיר

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דפיברילטור נייד מחירדפיברילטור נייד הוא מכשיר רפואי שניתן לשימוש חיצוני על בני אדם. המכשיר מאפשר לבצע החייאה באדם שעובר אירוע לבבי כלשהו על ידי סיפוק שוק חשמלי חזק. כיום קיים חוק שמחייב מקומות ציבוריים גדולים להציב דפיברילטור, על מנת שיאפשר להציל חיים במקרה הצורך. על דפיברילטור נייד וכמה הוא עולה נרחיב במאמר הבא. 

 

דפיברילטור נייד מחיר- מה זה?

דפיברילטור נייד הוא מכשיר רפואי מתקדם שמאפשר לבצע החייאה לאדם שעובר אירוע לבבי כלשהו. במצב שאדם עובר אירוע לבבי, לכוחות ההצלה עלול לקחת זמן רב עד שהם יגיעו. זמן ההמתנה הוא זמן קריטי שעלול לקבוע את עתידו של האדם. ישנם מקרים בהם ללא סיוע מידי האדם יסבול מנזקים חמורים ובלתי הפיכים ובמקרים אחרים התוצאה עלולה להיות טרגית ולהסתיים עם מותו של האדם. דפיברילטור נייד הוא מכשיר חשמלי נייד שניתן לשאת לכל מקום בו מתרחש האירוע בלי צורך בחיבור לחשמל. על מנת להפעיל את המכשיר אין צורך ברקע או בניסיון רפואי כלשהו. מדובר במכשיר פשוט להפעלה שכולל הוראות הפעלה קוליות שמכווינות את מי שמשתמש במכשיר שלב אחר שלב. בעקבות כך, כל אדם יוכל להעניק סיוע לאדם שעובר אירוע לבבי במקום בו יש דפיברילטור נייד. 

דפיברילטור נייד מחיר- מהירות ויעילות

דפיברילטור נייד הוא מכשיר החייאה חשמלי שמאפשר להציל חיים. המכשיר כולל שתי אלקטרודות אותן יש להצמיד לחזה של המטופל. בהצמדת האלקטרודות, הדפיברילטור מסוגל לנטר את קצב הלב של המטופל ולזהות האם יש הפרעת קצב מסכנת חיים. במידה שכן המכשיר יספק שוק חשמלי חזק ישירות לחזה של המטופל. מדובר במכשיר שעושה עבודת זיהוי נאמנה ומאפשר לכל אדם לעקוב אחר הוראות ההפעלה, שניתנות בעברית, וכך ליישם את ההדרכה החשובה. בנוסף, מאחר שמדובר במכשיר נייד הוא זמין בכל מקום. 

 

דפיברילטור נייד מחיר- חוק מכשירי ההחייאה

החל מ-2008, קיים חוק ממשלתי על פיו חלה חובה להציב דפיברילטור בכל מוסד או מקום ציבורי המכיל למעלה מ-500 אנשים ביום. על בעלי המקום חובה להציב את המכשיר ואף לבדוק את התקינות שלו ואת האחזקה שלו. את המכשיר יש להציב במקום בולט ומונגש לציבור כך שבעת הצורך, כל מי שיצטרך יוכל להפעיל אותו. במידה והדברים לא יישומו כהלכה המקום צפוי לקבל קנס מהמדינה. מלבד למקומות ציבוריים שעליהם חל החוק, גם מקומות ציבוריים שהקיבולת שלהם לא חורגת מעל 500 אנשים וגם אנשים שלא נחשבים כמוסדות ציבוריים הבינו את החשיבות של המכשיר. בעקבות כך, כיום ניתן לראות דפיברילטור נייד גם בלובי של בנייני מגורים, בבתי כנסת, בחנויות קטנות, במסעדות, במרחבים ציבוריים פתוחים ובעוד מגוון מקומות לרבות בתים פרטיים. הסיבה לכך היא שאירוע לבבי הוא דבר לא צפוי ואנשים מבינים את החשיבות בדפיברילטור נייד שניתן להשתמש בו במקרה הצורך. 

 

דפיברילטור נייד מחיר- גורמים שישפיעו על המחיר

המחיר של דפיברילטור נייד אינו חד משמעי מאחר שהוא מושפע מגורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר של המכשיר- 

  • קלות השימוש- ככל שהמכשיר יהיה קל יותר לשימוש ויכלול הוראות הפעלה פשוטות יותר להבנה כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. 
  • איכות הסוללה- ככל שהסוללה של המכשיר תהיה איכותית יותר ותחזיק לזמן רב יותר כך המחיר יעלה בהתאם. יש לשים לב שחשוב להחליף את הסוללה כל ארבע שנים. 
  • מכסת השוקים החשמליים- לכל דפיברילטור יש הגבלה על מכסת השוקים החשמליים שלו. ככל שמכסת השוקים החשמליים שהמכשיר מסוגל לספק גבוהה יותר כך המחיר יעלה בהתאם. 
  • שנות האחריות- ככל ששנות האחריות יהיו רבות יותר כך המחיר יעלה בהתאם. האחריות תנוע בין 5 לבין 8 שנים. 
  • סוג המכשיר- ישנם סוגי מכשירים שונים כמו דפיברילטור נייד או דפיברילטור חצי אוטומטי, כאשר סוג המכשיר ישפיע על המחיר שלו.
  • החברה היצרנית- יש מגוון חברות יצרניות שונות. הבחירה בחברה היצרנית עלולה להשפיע על המחיר של המכשיר. 

דפיברילטור נייד מחיר- אז כמה זה עולה?

כפי שציינו, המחיר של דפיברילטור נייד הוא אינו חד משמעי והוא מושפע ממגוון גורמים שונים. ההמלצה שלנו היא לא לבחור במחיר הנמוך ביותר אלא לקחת בחשבון את כלל הגורמים שישפיעו על איכות המכשיר וכך גם על המחיר שלו. בסופו של דבר הדפיברילטור הוא מכשיר שמסוגל להציל חיים. לכן, בחרו במכשיר איכותי שישמש אתכם כראוי בשעת הצורך, בתקווה שלא תהיה אחת כזאת. וודאו שהמכשיר שאתם קונים עומד בכל התקנים הנחוצים וכי הוא מאושר על ידי ה-FDA או על ידי ה-CE. שימו לב שאתם קונים את המכשיר מחנות מוכרת ששייכת לתחום המכשור והציוד הרפואי ולא מסתם חנות. בחרו מכשיר איכותי שיספק הוראות הפעלה ברורות, סוללה איכותית שתחזיק לזמן רב ומספר גבוה של שוקים חשמליים. שימו לב כי באופן ממוצע המחיר של דפיברילטור נייד ינוע בין 4,000 שקלים לבין 7,000 שקלים לדפיברילטור, בהתאם לגורמים השונים. 

 

מחיר דפיברילטור נייד

דפיברילטור נייד הוא מכשיר רפואי מתקדם שמיועד לסייע בביצוע החייאה באדם שעובר אירוע לבבי מתקדם. ללא סיוע של דפיברילטור, ההמתנה לכוחות ההצלה עלולה להיגמר בתוצאה טרגית עם מותו של האדם או עם נזק בלתי הפיך. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו דפיברילטור נייד?

דפיברילטור נייד הוא מכשיר חשמלי שמסוגל לספק שוק חשמלי חזק ולבצע החייאה באדם שחווה אירוע לבבי כלשהו. דפיברילטור נייד מכונה כך מאחר שהוא מסוגל להיות מנותק ממקום קיבועו, הוא לא מצריך חיבור לחשמל וניתן לשאת אותו לכל מקום בו מתרחש האירוע. השם המקצועי של דפיברילטור נייד הוא דפיברילטור AED, ראשי התיבות של automated external defibrillator ופירושם דפיברילטור אוטומטי חיצוני. על מנת להפעיל את המכשיר אין צורך ביכולת מסוימת או בהכשרה מוקדמת. מדובר במכשיר פשוט שניתן לשימוש על ידי כולם בלי רקע או ניסיון רפואי. הסיבה לכך היא שאירוע לבבי אף פעם לא צפוי ולכן לא תמיד יהיה איש מקצוע שיוכל לסייע בסביבה. 

 

עקרונות הפעלת הדפיברילטור

דפיברילטור נייד הוא מכשיר שמאפשר לבצע החייאה לכל אדם. המכשיר כולל הוראות הפעלה קוליות שמכווינות את מי שמשתמש במכשיר בעת השימוש בו שלב אחר שלב. על מנת להפעיל את המכשיר יש לקחת את האלקטרודות, שני לוחות מתכת דרכן עובר הזרם החשמלי, ולהצמיד אותן לחזה של המטופל. על ידי הצמדת האלקטרודות, המכשיר יתחיל לנטר את קצב הלב של המטופל ובמידה שיש הפרעת קצב מסכנת חיים הוא יספק שוק חשמלי חזק ישירות לחזה של המטופל. השוק החשמלי יאפשר לבצע מעין אתחול לפעילות הלב וכך יהיה ניתן להשיב את פעימות הלב לקצב סדיר. 

 

מתי נשתמש בדפיברילטור נייד?

השימוש בדפיברילטור נייד מיועד על מנת להעניק סיוע לאירועי לב שונים כמו הפרעה בקצב הלב, התקף לב ודום לב. בדרך כלל הדפיברילטור מטפל בשתי הפרעות קצב נפוצות. הראשונה והנפוצה מאוד היא פרפור חדרים בה המאופיינת בקצב לב מהיר ביותר וכתוצאה מכך לאבדן תפוקת לב יעילה. השנייה היא טכיקרדיה על חדרית בה קצב הלב מוגבר מאוד ואין פעילות תקינה. מאחר שאדם ללא ניסיון רפואי לא יודע לזהות מתי אדם עובר אירוע לבבי, הוא יוכל להצמיד את האלקטרודות לחזה של המטופל והמכשיר יזהה בעצמו את הבעיות הללו.  

 

מה ישפיע על מחיר דפיברילטור נייד?

מחיר דפיברילטור נייד הוא אינו חד משמעי מאחר שהוא מושפע מגורמים שונים. באופן ממוצע מחיר דפיברילטור נייד ינוע בין 4,000 לבין 6,000 שקלים, בהתאם לגורמים השונים. בין הגורמים שישפיעו על מחיר דפיברילטור נייד יהיו- 

  • קלות השימוש- אחד הגורמים שישפיעו על המחיר של המכשיר הוא קלות השימוש בו. קלות השימוש מושפעת בהתאם להנדסת האנוש של המכשיר (כמה קל להפעיל אותו) ולפשטות הוראות ההפעלה הקוליות שהמכשיר כולל. ככל שהמכשיר יהיה קל יותר לשימוש כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. 
  • איכות הסוללה- דפיברילטור נייד הוא מכשיר שניתן לשאת לכל מקום ולהפעיל אותו גם ללא חיבור לחשמל. מהסיבה הזו חשוב לקנות דפיברילטור נייד עם סוללה איכותית שתשמש אותנו לאורך זמן. ככל שהסוללה תהיה איכותית יותר כך המחיר יעלה בהתאם. שימו לב שיש להחליף את הסוללה כל ארבע שנים. 
  • מכסת השוקים החשמליים- גורם נוסף שישפיע על מחיר דפיברילטור נייד הוא מכסת השוקים החשמליים שהוא מסוגל לספק. לכל דפיברילטור יש הגבלה על מספר השוקים החשמליים שהוא מסוגל לספק, כאשר המספרים בדרך כלל נעים בין 60 לבין 300 שוקים חשמליים. ככל שהמספר יהיה גבוה יותר כך המחיר יעלה בהתאם. 
  • שנות האחריות- מאחר שדפיברילטור הוא מכשיר חשמלי עלולות לצוץ בו תקלות שונות ולכן בדרך כלל מקבלים מספר שנות אחריות בעת הרכישה. ישנם מכשירים שמגיעים עם חמש שנות אחריות וישנם כאלה עם שמונה שנות אחריות. ככל שיש יותר שנות אחריות כך המחיר יעלה בהתאם. 
  • סוג המכשיר- ישנם סוגי מכשירים שונים כמו דפיברילטור אוטומטי או דפיברילטור חצי אוטומטי. סוג המכשיר ישפיע על המחיר שלו. 
  • החברה היצרנית- יש חברות יצרניות שונות בהן פיליפס, Defibtech, Zoll ועוד. ההבדלים בין המכשירים של החברות היצרניות השונות יבואו לידי ביטוי בפיצ'רים וביכולות של המכשיר וכך גם במחיר שלו. 

 

מחיר דפיברילטור נייד

כפי שהבנו, קיימים גורמים שונים שמשפיעים על מחיר דפיברילטור נייד ולכן לא ניתן לקבוע כמה הוא עולה באופן חד משמעי. באופן ממוצע, מחיר דפיברילטור נייד AED מהסוג הנפוץ, ינוע בין 4,000 שקלים לבין 7,000 שקלים לדפיברילטור. ההמלצה שלנו היא לא להתייחס רק למחיר אלא לקנות דפיברילטור איכותי ומומלץ. הגורמים שישפיעו על המחיר הם גם הגורמים שחשוב לקחת בחשבון בעת קניית דפיברילטור. וודאו שאתם קונים דפיברילטור שעומד בתקנים ומאושר על ידי ה-FDA או על ידי ה-CE. בחרו במכשיר קל לשימוש, עם סוללה איכותית ושמסוגל לספק מספר גבוה יחסית של שוקים חשמליים. מדובר במכשיר שמציל חיים ולכן אל תתפשרו על הזול ביותר אלא בדקו עלות מול תועלת וקחו בחשבון את כל הגורמים החשובים. 

דפיברילטור נייד מחיר
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!