דפיברילטור מחיר מסובסד

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דפיברילטור מחיר מסובסדדפיברילטור, או מפעם בעברית, הוא מכשיר החייאה שמסוגל להציל חיים של בני אדם. בעבר, הדפיברילטור היה מכשיר יקר שהמחיר שלו היה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, אך כיום מדובר במכשיר פשוט במחיר נמוך יותר באופן משמעותי. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

דפיברילטור מחיר מסובסד- מהו דפיברילטור?

דפיברילטור, או מפעם, הוא מכשיר החייאה שמסוגל להציל חיים של בני אדם. מדובר במכשיר חשמלי שמספק שוק חשמלי חזק שמאפשר להחזיר את קצב הלב לקצב סדיר. על ידי מכשיר זה ניתן לבצע החייאה במקרה הצורך. למעשה מדובר במכשיר שמבצע פעולה די פשוטה שמסוגלת להציל חיים של אנשים, בלי להמתין לגורם רפואי. איך זה עובד?

כפי שהבנו מדובר במכשיר חשמלי. המכשיר לא מצריך חיבור לחשמל והוא מספק שוק חשמלי חזק על ידי סוללה. המכשיר כולל שני לוחות מתכת שנקראים אלקטרודות אותם יש להצמיד לחזה של המטופל. דרך האלקטרודות הללו, עובר השוק החשמלי מהמכשיר לחזה של המטופל. בעקבות השוק החשמל פעילות הלב אמורה להיעצר לרגע ולאחר מכן לחזור לקצב תקין. חשוב להצמיד את האלקטרודות לחזה של המטופל במקום המיועד לכך על מנת שההשפעה תהיה מקסימלית ומדויקת. על גבי הדפיברילטורים יש איורים שעוזרים למפעיל להבין היכן למקם את האלקטרודות. בנוסף, המכשיר כולל הוראות הפעלה קוליות שמלוות את המפעיל בזמן השימוש במכשיר. במצב שיש בסביבתכם אדם שחווה אירוע לבבי, יש לקחת את המכשיר שנמצא לידכם, להניח אותו על הרצפה ליד המטופל ולוודא כי הוא עומד באופן יציב. לאחר מכן יש להדליק את המכשיר ולהוציא את האלקטרודות על מנת לחבר אותן לחזהו של המטופל. 

דפיברילטור מחיר מסובסד- התפתחות המכשיר

בעבר, הדפיברילטור היה מכשיר יקר מאוד שהמחיר שלו היה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. השימוש במכשיר זה היה מורכב מאוד ולכן הוא היה מותר לרופאים בלבד. לפני יותר מעשור, מנהל המזון והתרופות האמריקאי, כלומר ה-FDA, אישר שימוש בדפיברילטור אוטומטי ה-AED. מדובר במכשיר החייאה אוטומטי, בטוח שניתן להפעלה על ידי כל אדם, גם ללא רקע או ניסיון רפואי כלל. בנוסף, המחיר של מכשיר זה נמוך יותר באופן משמעותי מהמחירים של המכשירים הקודמים. 

הדפיברילטור של הדור החדש הוא דפיברילטור שעובד עם טכנולוגיה חדשנית. למעשה, הדפיברילטור מסוגל לזהות בעצמו עם יש להעניק מתן שוק חשמלי להחייאה. 

 

דפיברילטור מחיר מסובסד- חוק הדפיברילטור

חוק דפיברילטור, או בשמו הרשמי חוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים, הוא חוק שמחייב להציב מכשירי החייאה ומפרט באילו מקומות. החל משנת 2007, החלו בקידום החוק הזה בישראל והחוק אושר במלואו בשנת 2008. החוק למעשה מחייב להציב מכשירי החייאה במקומות ציבוריים גדולים בהם עוברים יותר מ-500 אנשים ביום. החוק כולל רשימת מקומות עליהם הוא חל בהם נכללים מקומות כמו שדות תעופה, קניונים, בתי סוהר, בתי אבות, מועדונים, אצטדיוני ספורט, אולמות אירועים גדולים ועוד. הרשימה המלאה נמצאת תחת האחריות של שר התעשייה, המסחר והתעסוקה בתיאום עם ועדת הרווחה והבריאות של הכנסת. במידה שיש צורך הם יכולים לשנות את הרשימה ולהוסיף או להוריד ממנה מקומות. 

 

דפיברילטור מחיר מסובסד- מה המחיר?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של דפיברילטור מאחר שהוא מושפע מגורמים שונים כמו אורך חיי הסוללה, שנות האחריות על המכשיר, הוראות קוליות פשוטות וברורות ועוד. לפני שרוכשים דפיברילטור חשוב מאוד לבדוק שהוא מאושר על ידי ה-FDA האמריקאי או על ידי ה-CE האירופי. כל המכשירים שמאושרים על ידי אחד מהגורמים הללו נחשבים למכשירים אמינים שעושים את העבודה שלהם כראוי.  המחיר הממוצע לרכישת דפיברילטור נע בין 4,000 לבין 6,000 שקלים. עם זאת יש מכשירים מתקדמים יותר וערכות גדולות יותר שהמחיר שלהן יכול להגיע ל-7,000 ואפילו ל-10,000 שקלים. חשוב לרכוש את הדפיברילטור מישראל מאחר שהרכישה בארץ כוללת מחיר נמוך יותר מאשר באירופה ובנוסף לכך- מכשיר דובר עברית. 

שימו לב שאתם מבצעים את הרכישה על ידי חברה מתחום המכשור והציוד הרפואי. חברות אלה מחזיקות במכשירים שמאושרים על ידי הגורמים הרצויים. אל תנסו להוזיל עלויות על ידי רכישה מחברות לא מוכרות מאחר שאתם מסתכנים במכשיר לא ראוי ולא איכותי. 

דפיברילטור מחיר מסובסד- גורמים המשפיעים על המחיר

 המחיר של מכשיר החייאה דפיברילטור מושפע ממגוון גורמים שונים- 

  • קלות השימוש- ככל שהמכשיר קל יותר לשימוש והוראות ההפעלה שלו ברורות יותר כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. עם זאת, על מנת להשתמש במכשיר כראוי ולהצליח להפעיל אותו בהצלחה חשוב לבחור במכשיר ידידותי למשתמש עם הוראות הפעלה קלות וברורות. 
  • איכות הסוללה- ככל שאיכות הסוללה טובה יותר כך ניתן לצפות שהמחיר יהיה גבוה יותר. חשוב לבחור בדפיברילטור שיש לו סוללה איכותית שתחזיק מעמד לזמן רב. שימו לב שיש להחליף את הסוללה כל ארבע שנים. 
  • שוקים חשמליים- כל דפיברילטור מוגבל במספר השוקים החשמליים שהוא מסוגל לספק. ככל שמספר השוקים החשמליים גבוה יותר כך המחיר של הדפיברילטור יהיה גבוה יותר. בדרך כלל מספר השוקים החשמליים נע בין 60 לבין 300 שוקים חשמליים. ההמלצה היא לבחור במכשיר שמכסת השוקים החשמליים שלו היא גבוהה יחסית. 
  • שנות האחריות- יש מכשירים שיהיו עליהם חמש שנות אחריות ויש מכשירים שיהיו עליהם שמונה שנות אחריות. ככל שהאחריות ארוכה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. ההמלצה היא לבחור במכשירים עם אחריות ארוכה מאחר שמדובר במכשיר חשמלי שעלולות לצוץ בו תקלות שונות. 

שימו לב- המחיר של דפיברילטור הוא לא יקר כבעבר לכן ההמלצה היא לא לנסות לחסוך ולהוזיל עלויות על ידי רכישת מכשירים פחות איכותיים. וודאו כי מדובר במכשירים מאושרים ואל תתפשרו רק בגלל המחיר. בחרו במכשיר שיציע את התנאים המתאימים ביותר וישמש אתכם כראוי במקרה הצורך.

דפיברילטור מחיר מסובסד
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!