כמה עולה דפיברילטור של מד"א?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

כמה עולה דפיברילטור של מדאזה נראה לנו רחוק, תמיד נגיד: "לנו זה לא יקרה" ואם כן יקרה "מה כבר נוכל לעשות" אבל למעשה אנחנו טועים בגדול. אירועים לבביים והתקפי לב קורים כל הזמן והם קורים מסביבנו. למעשה, כ-9000 אנשים נפטרים מאירועים לבביים חמורים בישראל בשנה. בכל גיל ובכל מקום. זהו גורם התמותה השני במספרו (אחרי סרטן). חלק מהאנשים הללו יכלנו להציל וחלק אחר, שלא נכנס לסטטיסטיקה, אכן ניצל בעקבות שימוש של כוחות החירום הרפואיים וגם של אזרחים רגילים בדפיברילטור.

הדפיברילטור או בשמו המקוצר AED (ובעברית "מפעם") הוא מכשיר חשמלי רפואי אשר יודע לנטר ולזהות את הפרעות הקצב השונות של הלב (המופרות בעת אירוע) ולשלוח פולס חשמלי אשר מאפס את המערכות החשמליות השולטות על הקצב ולהחזיר אותם למצבם התקין והסדיר. כאשר קצב הלב נפגע בעת אירוע לבבי חמור, לאדם הפגוע יש כ- 6 עד 10 דקות בטרם ימות סופית. כל דקה שעוברת – מקרבת את קיצו. התערבות חיצונית שתחזיר את קצב הלב לסדרו, כמה שיותר מוקדם, תגרום לנזק להיות פחות. לכן יש משמעות אדירה להמצאות כמה שיותר דפיברילטורים במרחב הציבורי. היכן ניתן לרכוש דפיברילטור? מה לרכוש? מה מחירו וכן כמה עולה דפיברילטור של מד"א? כל התשובות בשורות הבאות.

להשקיע בהצלת החיים

עם השנים התפתח תחום הדפיברילטורים ונעשה איכותי יותר. לא רק הביצועים עלו אלא חשוב יותר, נוחות השימוש והתפעול עלתה ויש לכך משמעות עצומה. שכן, בעת אירוע לרוב לא יהיו צוותים רפואיים בסמוך. מי שאמור לתפעל את מאמצי ההחייאה הם אנשים רגילים, שמעולם לא הוכשרו לכך. לכן יש לצייד אותם במכשיר שידע לעשות את כל העבודה המקצועית כמעט לבד. וזהו אכן הדפיברילטור. דפיברילטור חצי אוטומטי או אוטומטי מלא, יודע לזהות לבדו (לאחר הנחת אלקטרודות על גוף הנפגע) את המצב ולהמליץ על מתן שוק חשמלי או לא. הכל נעשה בצורה מודרכת ומונחת בבירור, כך שכל אדם, מצעיר ועד מבוגר, יוכל לתפעל אותו בכל רגע ולהציל חיים.

הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר הייתה אמורה להפוך אותו למכשיר יקר מאוד ולא נגיש. זה אכן היה כך בעבר והוא היה נחלתם של צוותים רפואיים בכירים בלבד. אבל עם הזמן ואם ההבנה בחשיבות הפצה רבה של דפיברילטורים – גם המחיר ירד. כמה עולה דפיברילטור של מד"א. ובכן, דפיברילטור אותו תרכשו במד"א או בחברות מקצועיות אחרות המשווקות את המכשיר, בדגמים ויצרנים אחרים, טובים לא פחות, ינוע בין 4000 ל-7000 ₪, תלוי כמובן בפונקציות השונות של המכשיר. איננו מזלזלים חלילה בסכום שכזה אבל ראו אותו כהשקעה לטווח ארוך וזכרו שלחיים שלנו ושל הקרובים החשובים לנו – אין מחיר.

כמה עולה דפיברילטור של מד"א וכמה דפיברילטורים אחרים?

כמה עולה דפיברילטורים של מד"א? ובכן, זה כמובן שהדבר תלוי בדגם המשווק. חשוב לציין כי לצד מד"א המשווק חברה מסוימת, ישנם גופים רבים המשווקים דפיברילטורים תוצרת מותגים אחרים וכן חברות המתמחות בשיווק ציוד רפואי מתקדם, שגם מהם ניתן לרכוש דפיברילטורים איכותיים. ככלל, לגבי השאלה כמה עולה דפיברילטור של מד"א או כל דפיברילטור אחר, הרי שהתשובה נעוצה במספר פרמטרים המבדלים בין המכשירים השונים.

ראשית, יש הבדל בין דפיברילטור חצי אוטומטי לבין אוטומטי (הראשון יקר יותר אולם לרוב יהיה בשימוש רב יותר אצל אנשים שהוכשרו והוסמכו לכך). בנוסף, יש חשיבות רבה בכל הקשור לאורך חיי הסוללה. ככל שחיי הסוללה ארוכים יותר (והיא זו השומרת על המכשיר מלא באנרגיה החשמלית) – המחיר יהיה גבוה יותר. בלי קשר, ההמלצה המקצועית היא להחליף סוללה כל 4 שנים. במקרה זה עדיף להיות בטוח ולהחליף באופן יזום ולא להיתקע בעת אירוע חירום בלי סוללה תקינה.

מתוך כך ניתן להבין כי אחריות הירן היא דבר חשוב מאוד במקרים מעין אלו. כאשר אתם בודקים כמה עולה דפיברילטור של מד"א או של חברות אחרות, עליכם לברר גם כמה שנות אחריות יש למכשיר. ככל ששנות האחריות רבות יותר- המחיר גבוה יותר. המחיר גם יהיה גבוה יותר אם מוטמעות בו פונקציות נוספות. לא כולן חיוניות או קריטיות אבל יש שיעדיפו אותן ויהיו מוכנים לשלם עליהם. פרמטר נוסף שיכול לקבוע כמה יעלה דפיברילטור של מד"א הוא מספר מכסת השוקים החשמליים: דפיברילטור מוגבל במספר השוקים (Shocks) שמציע. מספר השוקים החשמליים שהדפיברילטור יכול להפיק ברציפות. ניתן למצוא כאלו המפיקים כ-60 שוקים חשמליים וישנם כאלו המפיקים כמה מאות.

הדרכה, שירות והכוונה

אבל שאלות מחיר כמו כמה עולה דפיברילטור של מד"א הן שאלות חשובות אבל לא הדבר העיקרי והחשוב ביותר. מדובר פה בחיים ממש ולכן החשיבות הרבה ביותר היא לרכוש את מכשיר ההחייאה הזה רק מחברות מקצועיות שזו מומחיותם. לצד הניסיון רב השנים בתחום, היכולת לספק לכם אביזרים משלימים ומחירים נוחים מאוד, תוכלו לקבל מהם גם הדרכה ושירות מקיפים על השימוש בעתות חירום ויש לכך משמעות רבה. ואולי חשוב מכך, חברות אלו מביאות רק מכשירים אמינים עם תווי תקן בינלאומיים. כי כאמור- בשמירה על החיים אמינות המכשיר חשובה מאוד.

כמה עולה דפיברילטור של מדא
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!