דפיברילטור קטן מחיר

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דפיברילטור קטן מחירכיום יש אנשים רבים שסובלים מבעיות לב שונות, אך חשוב לבצע הבחנה בין בעיות לב מסכנות חיים לבין בעיות לב שדורשות טיפול ומעקב ארוך טווח למניעת מצבי חירום מסכני חיים. בין הסוגים השונים של בעיות לב שכיחות ניתן לכלול בעיה של קצב לב מוגבר והפרעות בקצב הלב התקין, כאשר שני מצבים אלו עשויים להוביל את האדם לסכנת חיים של ממש כאשר ליבו מפסיק לפעום בפתאומיות.

מצב כזה מחייב תגובה מהירה כדי להחזיר את הלב לפעולה סדירה, זאת באמצעות טיפול החייאה שנועד לעודד את הלב לחזור ולפעום כרגיל. 

דפיברילטור קטן מחיר: טיפולי החייאה – מה המטרה שלהם ולמה הם חשובים?

החייאה היא הליך רפואי קריטי המשמש להשבת חיים של אדם שסבל מדום לב או מצב חירום רפואי מסכן חיים אחר. זהו שילוב של טכניקות והתערבויות שעשויות לכלול לחיצות חזה, ניהול דרכי הנשימה ומתן תרופות. החייאה היא תהליך מורכב הדורש מיומנות וידע רפואי על מנת להצליח בו. 

במקרים מסוימים, יתכנו ניסיונות מרובים עד שתושג הצלחה. מטרת ההחייאה היא להחזיר את זרימת הדם והנשימה לאדם שהפסיק לנשום או שלבו הפסיק לפעום. ניתן לעשות זאת באמצעות לחיצות ועיסויי חזה, בקרה אחר הנשימה, החדרת תרופות וטכניקות אחרות כגון דפיברילציה. על ידי ניצול נכון של טכניקות אלו, ייתכן שניתן יהיה להציל חיים של מישהו.

טיפולי דפיברילציה לבעיות לבביות מסכנות חיים

דפיברילציה היא הליך רפואי המשמש להחזרת קצב לב תקין במקרים של דום לב. הליך זה כרוך במתן שוק חשמלי ללב באמצעות אלקטרודות או מדבקות המונחות על החזה. טיפולי דפיברילציה נועדו לעתים קרובות במצבי חירום, כגון כאשר אדם לוקה בהתקף לב או נכנס לדום לב. 

מטרת הטיפול היא לאפס את הפעילות החשמלית של הלב ולהחזיר את פעימות הלב התקינות. ניתן להשתמש בטיפולים אלו הן במסגרות בית חולים והן בטיפול חירום טרם ההגעה לבית חולים כמו עם פרמדיקים וחובשים שמגיעים ראשונים לזירה. לכן אפשר לומר כי טיפולי דפיברילציה הם הליכים מצילי חיים שיכולים לעזור להציל חיים במצבים קריטיים.

הצלת חיים באמצעות דפיברילטורים

דפיברילטור הוא מכשיר רפואי המשמש למתן שוק חשמלי ללב על מנת להחזיר את פעימות הלב התקינות. זהו סוג של מכשיר החייאה ולכן הוא משמש לעתים קרובות במקרים של דום לב, כלומר כאשר הלב מפסיק לפעום. דפיברילטורים נועדו גם לצורך טיפול במצבים אחרים כגון פרפור חדרים וטכיקרדיה שעשויים לסכן את חייהם של המטופלים.

ישנם סוגים שונים של מכשירי דפיברילטורים שמעניקים את הטיפול המתאים להסדרת קצב הלב, ביניהם גם מכשירי דפיברילטור שמתאימים לשימוש גם בידיהם של אנשים ללא עבר או הכשרה רפואית קודמת. בעבר שימוש במכשירי החייאה מסוג דפיברילטור היה שמור לבתי חולים או חובשים באמבולנסים, אך כיום זהו מכשיר זמין ונגיש עבור כל אדם כיוון שהוא קל לשימוש וייעודי עבור ילדים ומבוגרים כאחד, כך שעם הכשרה מתאימה וידע על אופן השימוש בדפיברילטור כל אחד יכול להציל חיים במקרה חירום.

דפיברילטור קטן – מה היתרונות של מכשיר החייאה כזה?

הזמינות של מכשירי הדפיברילטורים הפכה להיות רחבה וגדולה יותר, זאת בעקבות ההבנה כי מדובר על מכשיר מציל חיים בזמני חירום רפואיים, וכן גם בעקבות חוק הדפיברילטורים שנחקק בשנת 2008. על פי החוק כל מקום ציבורי הומה אדם מחויב להתקין בשטחו עמדה עם דפיברילטור חצי אוטומטי, כך שמכשיר ההחייאה יהיה נגיש וזמין במקרי חירום כמו דום לב, התקף לב, פרפור חדרים ועוד.

יחד עם זאת ישנם אנשים שנמצאים בקבוצת סיכון ללקות בבעיות לבביות חמורות, ולכן הם יכולים להיערך לכל תרחיש בהתאם באמצעות רכישה של דפיברילטור ביתי לשימוש עצמאי. מדובר על דפיברילטור קטן, נייד וקל משקל שניתן לשאת לכל מקום. בכדי שההפעלה שלו תהיה יעילה ומהירה בעת הצורך, מדובר על דפיברילטור אוטומטי שמופעל בצורה אוטומטית בהתאם למצבו של המטופל.

האם כל אחד יכול להפעיל ולהשתמש בדפיברילטור?

שימוש עצמי בדפיברילטור קטן ונייד הוא פשוט, נוח ויעיל הודות למכשירי דפיברילטורים אוטומטיים שמזינים כיום לרכישה. מדובר על מכשיר החייאה שמטפל בהפרעות קצב לב מסכנות חיים, זאת באמצעות ניתוח ובקרה אוטומטיים של קצב הלב של המטופל ובהתאם לכך קביעת עוצמת השוק החשמלי הדרוש להסדרת קצב הלב וחזרתו לפעולה תקינה.

דפיברילטור קטן מחיר – כמה עולה מכשיר לשימוש ביתי?

אנשים עם עבר של בעיות לב צריכים להיות ערוכים לתרחישי חירום בביתם, במקום העבודה ובכל מקום אחר ולכן ההמלצה היא לרכוש דפיברילטור קטן לשימוש אישי שיהיה נגיש עבורם תמיד. דפיברילטור מחיר נע בין 4000 ועד 7000 ₪, בהתאם לדגם המכשיר, התכונות שלו וכמות השוקים החשמליים שהוא מסוגל להפיק במהלך השימוש בו.

ישנם סוגים רבים של דפיברילטורים המיועדים לשימוש ביתי, ולכן מומלץ להתייעץ עם קרדיולוג, רופא משפחה או מומחים אחרים בתחום הלב בנוגע לשימוש ורכישה של מכשיר דפיברילטור נייד וזמין בעת הצורך.

דפיברילטור קטן מחיר
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!