דפיברילטור פיליפס מחיר ויתרונות

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דפיברילטור פיליפסדפיברילטור – הינו מכשיר רפואי חשוב מאוד אשר תפקידו לסייע בעת ביצוע החייאה על אדם שעובר אירוע של דום לב. על פי ההערכות, בישראל מתים במהלך שנה כ-9000 אנשים כתוצאה מדום לב, כאשר את חלקם היה ניתן להציל במידה והיו עושים שימוש בדפיברילטור בפרק זמן קצר מאוד מתחילת האירוע הלבבי. למעשה, הדפיברילטור מסייע בתהליך ההחייאה באמצעות נתינת שוק חשמלי ללב שחדל לפעום או ללב שקצב הלב שלו אינו עובד בצורה סדירה. השוק החשמלי מאפס את המערכת בתקווה שהיא תחזור לפעול כסדרה.  ככל שהפעולה של מתן שוק חשמלי יהיה מהיר יותר (בטווח של דקות ספורות, לא מעבר ל-6), סיכויי ההישרדות של האדם יהיו גבוהים יותר.

כעקרון, אין אזהרה מוקדמת לאירוע של דום לב. הוא קורה בפתאומיות, גם במקומות ציבוריים ובדרך כלל הרחק ממקומות בהם יש צוות רפואי מיומן עם מכשור מתקדם. וכאן מגיע יתרונות של הדפיברילטור הנייד האוטומטי. הוא קל ופשוט לתפעול כך שכל אדם יכול לעשות בו שימוש, גם אם אין לו שום הכשרה רפואית וזו הפעם הראשונה בה הוא נחשף אליו. משכך, קבעה המדינה חוק, בהתאם לחוקים דומים בעולם, לפיו יש להציב במקומות ציבוריים והומי אדם (מעל 500 איש ביום), מכשיר דפיברילטור – כדי שניתן יהיה לעשות בו שימוש מהיר ויעיל. 

ישנם דפיברילטורים מסוגים ומותגים רבים. אחד הפופולאריים שבהם הוא הדפיברילטור מתוצרת חברת פיליפס. במידה ותרכשו את המכשיר באמצעות משווק מורשה ובאמצעות חברה המתמחה בשיווק דפיברילטורים – יהיה ברשותכם מכשיר איכותי שיכול להציל חיים בין רגע. אם כן, הנה דפיברילטור פיליפס מחיר ויתרונות.

על סוגי הדפיברילטורים השונים

נתחיל בעובדה שיש מספר סוגי דפיברילטורים שונים, הנבדלים בעיקר בצורת הפעלתם ובהסמכת מי שרשאי להפעילם. ראשית נציין שיש גם דפיברילטורים שאינם נגישים. אלו דפיברילטורים פנימיים (שמשמים בעיר בקוצבי לב). גם הם עושים את פעולת הדפיברילטור: מנטרים את קצב הלב ומסייעים להחזיר את הקצב למצב סדיר ותקין. לצד זה, קיימים מכשירי דפיברילטור ידניים. הפעולה שלהם מתבצעת במקרים מיוחדים ויש להם פח גדול וצורך בחיבור חשמל. לכן לרוב הם יהיו בבתי חולים ומרכזים רפואיים.

הבא בתור הוא דפיברילטור חצי אוטומטי. מכשיר החייאה דפיברילטור, מחובר לגוף המטופל ויכול לזהות ולנטר בעצמו את מצב הנפגע ואז להחליט האם נכון לתת שוק חשמלי או לא. הדפיברילטור החצי אוטומטי – עדיין מצוי בקרב כונני חירום רפואיים אולם הרוב וגם אלו המוצבים במקומות ציבוריים הם מסוג המכשירים האוטומטיים לחלוטין. מכשירים אלו  נותנים הוראות קוליות למפעיל שלהם בעברית, כך שאין לו צורך בשום הכשרה או ידע. התפעול שלהם פשוט מאוד, הם ניידים, קלי משקל ולכן כל כך אינטואיטיביים להפעלה. כזה הוא גם מכשיר פיליפס ניתן לרכוש דרך האתר והחברה שלנו ושהוא אחד מן הפופולאריים ביותר בתחום זה. עבור דפיברילטור פיליפס מחיר נוח מאוד ויתרונות גבוהים ולכן הוא מומלץ מאוד.

דפיברילטור פיליפס מחיר ויתרונות

כאמור, אצלנו באתר, כחברה המתמחה בעולמות הדפיברילטורים, תוכלו למצוא דפיברילטורים רבים מסוגים וממותגים שונים. צוות המומחים שלנו, יוכל להתאים עבורכם את הדפיברילטור האיכותי ביותר, בתקציב שלכם וכן להדריך אתכם על ההפעלה ועל מיקום ההצבה ולספק לכם אביזרים תומכים. כעת נדבר על דפיברילטור פיליפס מחיר ויתרונות.

דפיברילטור פיליפס המדובר הוא מסוג הדפיברילטור האוטומטי המלא. הוא פשוט להפעלה, כך שכל אחד, בכל גיל יכול להפעילו. יש לו הדרכה פשוטה בעברית, כתובה ולא פחות חשוב – קולית, המדריכה בסדר הפעולות בהחייאה, כך שיש רק לעקוב אחריו.  לדפיברילטור פיליפס משקל של כ-1.5 ק"ג בלבד ונוסף לזה שהוא נייד ובעל איכות סוללה גבוהה הוא מאפשר קלות ונוחות שימשו כך שגם בעת הלחץ הגדול של תהליך ההחייאה, הכל פשוט יותר.

על מה להקפיד

דפיברילטור פיליפס מחיר הוא פרמטר אחד אבל לפני רכישה של דפיברילטור מומלץ לבדוק מה כולל המחיר מעבר לעלות המכשיר עצמו. לכל מכשיר צריכות להיות מחוברות 2 אלקטרודות חד פעמיות. יש מחיר כמובן לכל אלקטרודה. יש לבדוק את אורך חיי הסוללה- שגם הוא משפיע על דפיברילטור פיליפס מחיר. השפעה נוספת יש לתקופת האחריות. לרוב היא תהיה ל-5- 8 שנים. ישנם אביזרים משלימים, כמו ארון שקוף בו יוצב הדפיברילטור, בצורה בולטת. רוב החברות המקצועיות גם יכללו במחיר הדרכה לאחר רכישת המדריך כדי שיהיה רקע בסיסי מוקדם.

וכאמור, יש לשים דגש על קלות ההפעלה. עבור דפיברילטור פיליפס מחיר נוח אבל היתרון הגדול שלו הוא ההפעלה הפשוטה. בזמן אמת, כאשר אדם יחווה התקף לב, המצב לחוץ מאוד ומנגד כל שניה שחולפת היא קריטית. חובה לתפעל את המכשיר במהירות ולהיות קשוב להוראות שהוא מנחה. המכשיר של פיליפס דובר עברית וקל מאוד לשימוש, כך שכל אחד יכול להפעילו. נשמח שתפנה אלינו לקבל תמונה מלאה יותר על מגוון מותגי הדפיברילטורים השונים, שכן בין אם אתה בעלים של מקום הומה אדם, עסק קטן, אחראי על בניין מגורים או אדם פרטי – למכשיר הדפיברילטור הקטן, יכולים להיות משמעויות גדולות בהצלת המכרים, הקרובים, החברים והמשפחה שלך.

קראו עוד: כמה עולה דפיברילטור

דפיברילטור פיליפסדפיברילטור פיליפס הינו מכשיר רפואי, לא גדול ופשוט למראה. כל אלו הופכים אותו למכשיר נוח לתפעול אשר מצד אחד אינו דורש ידע רפואי מוקדם כדי להשתמש בו בהצלחה ומצד שני פעולתו יעילה ומצילה חיים משל הייתם רופאים מיומנים. דפיברילטור פיליפס, כמו דפיברילטורים ממותגים וחברות אחרות, נועד כדי לסייע במאמצי החייאה בעת מקרי חירום לבביים, המכונים בפי כל התקפי לב.

בעת אירוע לבבי, בו ניתן להסתייע בדפיברילטור, קצב לב הופך ללא תקין. כתוצאה מכך, פעילות הלב נפגעת. כדי להחזיר את קצב הלב לסדירות התקינה יש לתת לו שוק חשמלי אשר יאפס אותו ויחזיר אותו לקצב הרצוי. כאשר השוק החשמלי הזה ניתן תוך דקות ספורות מהתפרצות האירוע, סיכויי ההישרדות של הנפגע גבוהים יחסית. ככל שמתרחקים מבחינת הזמן, הרי שהבעיה תחריף עד למוות. כדי לאפשר מתן מענה של שוק חשמלי באופן הכי קרוב למיידי, הומצא מכשיר הדפיברילטור. בעוד דפיברילטורים מקצועיים נמצאים בבתי חולים, הרי שדפיברילטורים ניידים, המותקנים במקומות ציבוריים, מאפשרים לכל אחד ליטול אותם ולהשתמש בהם להצלת חיים, גם אם אין לו שום ידע קודם.

המהירות חשובה

מחקרים מוכיחים כי לאדם שחווה התקף לב, ישנן בין 6 ל-10 דקות בהן ניתן להפוך את המצב. ככל שזמן זה יתקצר – ישתפרו הסיכויים. מכיוון שדפיברילטור שנמצא בהישג יד יכול למלא ייעוד זה, הרי שיש חשיבות לפרישה רחבה ביותר של המכשיר. המדינה הוציא חוק לפיו כל מוסד ציבורי או מקום שתכולתו למעלה מ-500 איש, מחויב להציב בשטחו, באופן גלוי דפיברילטור. אלא שיותר ויותר אנשים בוחרים ברכישת דפיברילטורים למקומות פרטיים וקטנים בהרבה, כל זאת על מנת לאפשר מענה מהיר, שיכול להציל את מקרוביהם וחבריהם, בעת צרה. 

דפיברילטור פופולארי מאוד בתחום זה הוא דפיברילטור פיליפס. ככלל, דפיברילטורים איכותיים יודעים לנטר ולזהות את המצב של החולה ולהמליץ על מתן שוק חשמלי, רק שהדבר נדרש באמת. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת למכשיר לעשות כמעט את כל הפעולות לבדו ואת אלו שלא – הוא מדריך בעברית את האדם המשתמש בו. כל אדם יכול להשתמש בצורה טובה במכשיר. אין צורך בידע מוקדם או בהכשרה. התפעול פשוט וברור וכאן גם יתרונו של מכשיר זה. תפעול מייד של האירוע ושימוש בדפיברילטור, במקביל לקריאה לשירותי החירום המקצועיים, יכולים להציל אדם שבלעדי המכשיר היה מגיע לקיצו הטראגי.

כדאי להציב בכל מקום

כאמור, החוק מחייב מקומות הומי אדם, כמו קניונים, אולמות אירועים ומופעים, מוסדות ציבור וכד' בהצבת מכשיר דפיברילטור, שכן הסיכוי להתרחשות של מקרה לבבי במקום בו יש הרבה בני אדם – גדול יותר. יחד עם זאת, כפי שציינו אנשים רבים רוכשים ומציבים את המכשיר גם בבתים פרטיים, בבנייני מגורים, בעסק או במשרד הקטן שלהם וכד', מתוך רצון לטעת תחושת בטחון בקרב העובדים או לתת מענה מהיר לכשיידרש.

עלות מכשיר דפיברילטור פיליפס, כמו מכשירים אחרים מוערכת בכ-4000 עד 7000 ₪, תלוי סוג המכשיר והפונקציות המתקדמות שבו. ישנם דפיברילטורים ידניים, כאלו שההפעלה שלהם נעשית בעיקר על ידי צוותים רפואיים וישנם דפיברילטורים חצי אוטומטיים – שגם הוא דורש הכשרה מוקדמת. המכשיר המומלץ עבור רוב האנשים ועבור רוב המקומות הוא דפיברילטור אוטומטי מלא, שכן הוא ממעט את ההתערבות החיצונית של בני האדם ובכך מאפשר לכל אחד לעשות בו שימוש גם בלי הכשרה מוקדמת.

חברת פיליפס הידועה במוצרי החשמל שלה, מייצרת שנים רבות דפיברילטורים מתקדמים. דפיברילטור פיליפס נחשב לאחד הטובים בתחומו וכזה שמעניק איכות לצד פשטות תפעולית, כך שבאמת כל אחד יכול להשתמש בו. בגרסה הנמכרת בישראל, המכשיר דובר ונותן הוראות בעברית. 

לקנות דפיברילטור בצורה חכמה

בין אם בחרתם לרכוש דפיברילטור פיליפס ובין אם בחרתם מכשיר מתוצרת אחרת, הרי שכדאי לבצע את הרכישה בצורה מושכלת ורק לאחר התייעצות עם מומחים. הסיבה לכך היא שרכישת דפיברילטור אינה דומה לרכישה של מכשיר חשמלי אחר. אם רכשתם מכונת גילוח לא טובה או מזויפת, זה מבאס אבל לא גורם לנזק ממש גדול. באופן טבעי, בדפיברילטור זה עניין של חיים ומוות. לכן דפיברילטור פיליפס או דפיברילטור ממותגים אחרים קונים רק דרך משווקים מורשים או מחברות העוסקות במכשור ואבזור רפואי.

מומלץ להיוועץ כאמור עם מומחים. למומחים שלנו, ידע רב בתחום המכשור המסייע למניעה וטיפול באירועי לב והידע המצטבר הרב יכול לסייע לכם בבניית חבילה מתאימה עבור הצרכים שלכם, כולל חשיבה מקיפה והתחשבות במשתנים כמו מקום מגורים, גיל וכד'. בכל מקרה, חשוב לבקש אחריות, לבדוק את איכות הסוללות, לקבל הדרכה ראשונית וכד'.

מחיר דפיברילטור פיליפס או דפיברילטור ממותגים איכותיים אחרים, ינוע כאמור בין 4000 ל-7000 ₪. זהו לא סכום פעוט אבל חכמים מאיתנו כבר אמרו שלחיים אין מחיר. יתכן שיעברו חיים שלמים בלי שתזדקקו לשימוש במכשיר (כך אנו מקווים) אבל באם יתרחש אירוע, גם אם הוא נדיר- תרצו שהוא יהיה שם לצידכם.

דפיברילטור פיליפס מחיר
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!