דפיברילטור ביתי מחיר

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דפיברילטור ביתי מחיראין הרבה מוצרים בעולם שהמחיר שלהם שווה כל סכום. משום שאין הרבה מכשירים שההשפעה שלהם על החיים שלנו כל כך גדולה. נכון, רכישת מכונית חדשה משפיעה על החיים שלנו. גם רכישת טלוויזיה חכמה אבל רכישת דפיברילטור ביתי משפיעה ממש על החיים. שכן, לדפיברילטור יכולת להחזיר אותנו לחיים. לגרום לנו, בעת התקף לב לקבל את השוק החשמלי הנדרש, אחרת ההתקף ייגמר במוות ודאי.

מכשיר דפיברילטור, גם הסוג הביתי, עושה את כל זה ובצורה פשוטה ונוחה, כך שכל אדם, גם ללא כל השכלה או ידע בנושא, יוכל לתפעל אותו בהצלחה. הוא תוכנן כך שכל אדם, בכל גיל ובכל רמה, יוכל פשוט להציל חיים. בעוד ישנה חובה חוקית להציב דפיברילטורים במקומות הומי אדם, הרי שהמוני אנשים פרטיים רוכשים אותו להצבה בבית שלהם או בעסק שלהם. עבור דפיברילטור ביתי מחיר לא גבוה במיוחד, בייחוד לא אל מול היתרונות שבו בעת הצורך, שגם אם הוא נדיר, הוא חיוני וקריטי.

מחיר הצלת החיים

כמו כל מוצר חשמלי בכל תחום או כמו מוצרים רפואיים אחרים, יש שוני בין כל דפיברילטור ביתי מחיר. זה המקום לציין: השוני הוא במחיר ובעוד דברים שונים שנפרט בהמשך אבל הפעולה הבסיסית של המכשיר זהה לחלוטין. ניטור ובדיקת המצב ושליחת שוק חשמלי נדרש, כאשר יש צורך. כך שכל מה שתבחרו, יהיה טוב ברמה הבסיסית (במידה והוא דפיברילטור של חברה איכותית). מכאן שאלת דפיברילטור ביתי מחיר היא כבר שאלה של אלו דגמים תרצו לבחור ואילו פיצ'רים נוספים תרצו לקבל.

דפיברילטור ביתי מחיר משתנה לרוב בהתאם לדגם וכמובן ליצרן. כמו בכל תחום יש מותגי על שנחשבים לטובים ואיכותיים יותר ושהשם של היצרן מעניק להם חותם איכות. לכל יצרן יש גם מספר דגמים. ככלל, ישנם בארץ מספר סוגים של דפיברילטורים. הראשון והמקצועי ביותר הוא דפיברילטור מתקדם בהפעלה מלאה והוא מיועד רק לאנשי רפואה מקצועיים. השני והנפוץ יותר הוא דפיברילטור חצי אוטומטי. גם הוא יהיה לרוב בשימוש אנשי רפואה או לכל הפחות בשימוש מי שהוסמך לכך. מחירו גם יהיה גבוה יותר מאשר דפיברילטור ביתי מחיר רגיל. הסוג השלישי הוא כאמור מה שנמצא לרוב בתים או במוסדות השונים: דפיברילטור אוטומטי.

דפיברילטור אוטומטי הוא למעשה מכשיר מתקדם מאוד, אשר עושה כמעט את כל העבודה בצורה אוטומטית, כך שאנחנו לא חייבים להיות בעלי ניסיון או ידע כדי לתפעלו. למעט הנחת האלקטרודות (גם זה מוסבר בבהירות), המכשיר עושה את כל הפעולות והבדיקות בעצמו ואף שולח את השוק בעצמו (כאמור, הכל מלווה בהנחיות קוליות בעברית). בשל פשטות השימוש בו וגודלו ומשקלו הקטנים, הוא מותקן במקומות ציבוריים או בבתים פרטיים רבים.

דפיברילטור ביתי מחיר לפרטיים וקבוצות

דפיברילטור ביתי מתאים להצבה בבתים פרטיים אבל גם במקומות בהן התעבורה גדולה בהרבה. מבחינת חוק, מקום כמו קניון או אולם אירועים או מוסד ציבורי המכיל 500 איש ומעלה מחויב בהצבת דפיברילטור אבל בשל חשיבות המכשיר אנשים רבים מציבים אותו בשטחם, גם אם אינם מחויבים לכך. דפיברילטור ביתי מחיר של בין 4000 ל-7000 ₪ לגרסה האוטומטית. אבל כאמור, כאשר הוא נרכש על ידי קבוצת אנשים, המחיר פר אדם יהיה זול יותר. למשל בניין מגורים בו כל הדיירים משתתפים ברכישה או קבוצת עסקים קטנים וכד'.

כאמור, דפיברילטור ביתי מחיר מושפע מזהות ומדגם המכשיר או מזהות היצרן. בחלק מהמכשירים ישנם פיצ'רים ופונקציות מתקדמות שאם אתם רוצים לכלול במכשירכם, המחיר יהיה גבוה יותר. אגב, ככל שקלות ופשטות השימוש גבוהות יותר כך רמת המחיר גבוהה יותר, שכם המכשיר מאפשר ליותר אנשים להיות חשופים ונכונים להשתמש בו (והקדמה שלו נעוצה בכך שהוא יודע לעשות יותר דברים לבד בלי התערבות חיצונית של בני אנוש).

גם להנדסת האנוש של המכשיר השפעה על דפיברילטור ביתי מחיר וכן לאיכות הסוללה שלו. ברוב המכשירים נדרשת החלפת סוללה לאחר 4 שנים ואיכות הסוללה קריטית לכך שהמכשיר תמיד יהיה מוטען. גם לכמות השוקים שהמכשיר מסוגל לתת ישנה השפעה אבל מדובר על עשרות רבות בכל מקרה. המחיר כולל לצד המכשיר עצמו גם 2 אלקטרודות אותן צריך לחבר לגוף המטופל וסוללה. האלקטרודות הן לשימוש חד פעמי ולאחר פתיחתן יש לרכוש חדשות. חלק מן המוכרים גם יציעו רכישת ארון מיוחד לשמירה והצבה של הדפיברילטור במקום בולט.

אחריות רבה

פרמטר נוסף המשפיע על דפיברילטור ביתי מחיר היא האחריות ואורכה. רוב המכשירים מגיעים עם אחריות של 4-5 שנים וככל שמספר השנים עליהן תינתן האחריות תגדל, יעלה גם המחיר. ככלל, האחריות מובילה אותנו לנקודה חשובה. מדובר פה על החיים עצמם ממש ולא זה המקום שבו תרצו לחסוך. גם דפיברילטור ביתי מחיר נוח יעשה את העבודה אולם אסור להתעלם מנורות אזהרה או לרכוש מוצר לא מוכר, מחברה לא ידועה או מיבואן עלום שם ולא מקצועי. עם הדפיברילטור אין מקום להזדמנות שניה- הוא חייב לפעול במיטבו ברגע האמת.

לכן גם כדאי לבצע רכישת של דפיברילטור ביתי מחיר נוח והגון רק מחברה המשווקת מכשירים, ציוד ואביזרים רפואיים ושזו התמחותה. חשוב מכך, אנחנו מאמינים שאומנם מדובר במכשיר קל ונוח לשימוש אבל הדרכה מוקדמת עליו, תעניק יותר בטחון למשתמשים. לכן מעבר לרכישה עצמה, אנחנו עורכים גם הדרכה מקיפה על המכשירים הנרכשים דרכנו.

דפיברילטור ביתי מחיר
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!