חוות דעת רפואית למחלות לב

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

חוות דעת רפואית למחלות לבמחלות לב הן מחלות קשות ביותר, אשר מלוות את הסובלים מהן לאורך כל חייהם. מחלות לב יכולות לכלול מחלות לב איסכמיות (כמו התקף לב), מחלות מסתמים, מומים מולדים ואי ספיקת לב, והן משפיעות באופן ברור על היכולת לבצע פעילות ומאמץ.

ללא תפקוד לבבי תקין, המצב הבריאותי יורד באופן משמעותי, והסיכון למוות עולה, ועל כן חשוב מאוד לאבחן את מחלות הלב בזמן ולטפל בהן בצורה הטובה ביותר.

אבחון מחלת הלב

מחלות לב מאובחנות על ידי בדיקות שונות כמו אק"ג, אקו לב, בדיקות אלקטרופיזיולוגיות, בדיקות מאמץ, צנתור אבחנתי, בדיקות הדמיה שונות וכולי.

חוות דעת רפואית מקיפה, הכוללת את ביצוע הבדיקות השונות בהתאם לתלונות ולמחלת הלב חיונית על מנת להגיע לאבחנה מלאה ולאפשר את הטיפול הנכון. אבחנת מחלות לב יכולה להיות מורכבת לעתים, ועל כן חולים רבים מחפשים חוות דעת נוספות על מנת להבטיח את האבחנה הנכונה והטובה ביותר.

קביעת השפעת המחלה על המטופל

במקרים של אי ספיקת לב קשה ביותר, או במקרים של מומים מולדים משמעותיים ומחלות לב אחרות השפעת המחלה על איכות החיים ועל אורך החיים היא קריטית. במקרים רבים, מחלת הלב יכולה להגביל מאוד בכל פעילות, ולעתים מחלת לב לא תאפשר לאנשים לבצע פעילויות שונות כולל עבודה פיזית. לדוגמא, אדם שהתפרנס ממקצוע מסוים הדורש עבודה פיזית יכול להפוך למחוסר עבודה בשל מצבו הפיזי הנוכחי.

מסיבה זו, קבלת חוות דעת רפואית אשר תתאר את השפעת המחלה על חייו של המטופל ותקבע את יכולותיו חיונית על מנת למנוע מאותו חולה לגרום לעצמו לנזקים שונים. בנוסף, חוות דעת רפואית כזו תאפשר לחולים לקבל סיוע מהמוסד לביטוח לאומי וממוסדות נוספים אשר יסייעו להם להתמודד עם מגבלתם.

המלצות לגבי סוגי טיפול שונים

קיימים סוגים שונים של טיפולים למחלות לב שונות, וכל טיפול מתאים למחלה אחרת ולדרגת חומרה שונה. לדוגמא, למחלת איסכמית חמורה ביותר ימליצו על ניתוח מעקפים, בעוד למחלה קלה יותר ימליצו דווקא על צנתור.

באמצעות חוות דעת רפואית טובה מקרדיולוג מומחה, ניתן יהיה להתאים את הטיפול כך שיתרום לחולים בצורה המיטבית. טיפול לא נכון לא תמיד יועיל לשיפור המצב, ולפעמים אפילו יכול לגרום לנזק. ועל כן, מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחה למחלה הספציפית, על מנת להתאים את הטיפול הטוב ביותר.

חשוב לזכור שמלבד טיפול באמצעות ניתוח או פרוצדורות (כמו צנתור, צריבות וכולי), הטיפול בחולי לב כולל גם טיפול תרופתי ארוך טווח. התאמת הטיפול התרופתי חיוני לא פחות מהטיפול הכירורגי, ועל כן במידה והטיפול התרופתי לא מועיל יש חולים שיעדיפו לקבל חוות דעת רפואית נוספת, במטרה לשנות אולי את הטיפול הרפואי שלהם וכך להשיג שיפור בחייהם.

ייעוץ בנושאים משפטיים ובנושא רשלנות רפואית

קיימים מקרים בהם חולים במחלות לב מבקשים חוות דעת לשם ייעוץ משפטי, כאשר לדעתם קיימת אחריות כלשהי למחלת הלב שלהם ובעיקר כאשר מדובר ברשלנות רפואית.

טיפול רפואי לא נכון, כמו העמסת נוזלים, שימוש בתרופות לא מתאימות או כל טיפול אחר שמבוצע בצורה שגויה יכול להוביל בסופו של דבר למחלת לב בלתי הפיכה, ובמקרים אלו מבקשים החולים את חוות הדעת הרפואית של המומחה על מנת להבין האם קיימת אחריות כלשהי למחלתם.

במקרים אלו, חוות הדעת ניתנת לאחר בדיקה מדוקדקת של החולים, התיק הרפואי שלהם מהטיפול הנוכחי, ההיסטוריה הרפואית ולאחר שהוכח מעל כל ספק סביר שמחלתם הופיעה על רקע רשלנות רפואית.

ניתן לקבל חוות דעת רפואית קרדיולוגית במרכז לחוות דעת רפואיות המתמחה במתן חוות דעת לצרכי ועדות רפואיות, ביטוח לאומי, תביעות רשלנות משפטית, חוות דעת שניה ועוד.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!