מתי מותר לטוס אחרי ניתוח מעקפים?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

אם השאלה היא מתי מותר לטוס אחרי ניתוח מעקפים, התשובה תהיה 3 חודשים ועד חצי שנה לאחר ההליך. עם זאת, ישנם מספר היבטים שונים בנושא זה שחשוב להכיר. רגע לפני שעולים על המטוס, כדאי לעבור על המידע הבא לפניכם.

מותר לטוס לאחר ניתוח מעקפים?

קודם כל, לשאלה – האם מותר לטוס אחרי ניתוח מעקפים מכל סוג כזה או אחר, התשובה היא שבדרך כלל כן. עבור אנשים שעברו ניתוח מעקפים, הטיסות אמורות להיות בטוחות, אם כי נדרש לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות בהתאם למצב הרפואי שלכם. בהקשר הזה של הדברים, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את ההיבטים הבאים:

  • מסמכים: כל מסמך שעשוי להיות רלוונטי אמור להיות אתכם בטיסה, כולל מידע על סוג ההליך שעברתם והאם הושתל לכם קוצב לב.
  • כשירות טיסה: חשוב להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא שלכם, ולא להסתמך על מידע באינטרנט – רלוונטי ככל שייראה. מצידו, הרופא יוכל להמליץ או לא להמליץ על טיסה לאחר ההליך של המעקפים.
  • שקיפות מול חברת התעופה: בין אם עברתם הליך מעקפים כזה או אחר, יש לדווח על ההליך לחברת התעופה. אם יש בחברת התעופה דרישות ספציפיות הנוגעות לאנשים שעברו את ההליך, תוכלו לקבל ממנה את המידע הרלוונטי לכם.

אם אתם מתכננים טיסה, בד"כ יש להמתין לפחות מספר שבועות לאחר ביצוע ההליך – בהתאם להוראות הרופא המנתח.

מותר לטוס אחרי צנתור?

אם אתם שואלים האם מותר לטוס לאחר צנתור מכל סוג, התשובה בדרך כלל תהיה זהה למקרים בהם מושתל אצל אנשים קוצב לב, או שמא מקרים בהם מתבצע הליך מעקפים. כך או כך, יש להישמע להוראות הרופא ולהימנע מפעילויות מסוימות אשר עלולות להחמיר את הסיכונים הכרוכים בטיסה לאחר צנתור. בדרך כלל, אין צורך להמתין זמן ארוך לפני טיסה כאשר עוברים צנתור. עם זאת, אם עברתם צנתור חירום, ייתכן שהרופא שלכם ימליץ לכם על המתנה ארוכה יותר לפני שעולים על טיסה.

שקיפות מול חברת ביטוח הנסיעות

בסיכומו של דבר, בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות מצב רפואי קיים מכל סוג, עליכם לקחת בחשבון את תנאי הפוליסה. בתוך כך, בכדי שתנאי הפוליסה יהיו תקפים בשעת חירום, חלילה, עליכם להיות שקופים מול חברת הביטוח. לעולם אל תסתירו מידע רפואי מחברת הביטוח, בטח שלא כדי לנסות לחסוך בעלויות – זו אינה הדרך. אם חלילה תיתקלו במצב חירום בחו"ל, אתם תרצו לדעת שחברת הביטוח מודעת ב-100% למצבכם וכן שכל תנאי הפוליסה יהיו תקפים בהתאם. לכן, שקיפות היא מילת המפתח כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי לב ובכלל. אם אתם מעוניינים לחסוך עלויות, הדרך הנכונה היא השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל, לא הסתרה של מידע מחברת הביטוח.

טיסה

טיסה
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!