טיפול בדורבן בעקב הרגל

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דורבן הוא פועל יוצא גרמי מעצם העקב. זה עשוי להיות נוכח בלידה או להתפתח בשלב מאוחר יותר בחיים.

הטיפול בדורבן בעקב כף הרגל הוא הסרתו בניתוח אם הוא גורם לכאב, גירוי או אי נוחות. דורבן הוא גידול קטן וקשה על עקב כף הרגל. דורסים בדרך כלל אינם מזיקים וניתן לטפל בהם באמצעות תרופות ביתיות. דורבנים נגרמים מחיכוך בין עצם העקב לעצם השוק. דורבנים שכיחים ביותר אצל אנשים הנועלים נעליים שאינן מתאימות טוב או שיש להם הליכה לא תקינה, כגון אלו ההולכים על בהונותיהם או בעלי רגליים שטוחות. דורסים יכולים להיות נוכחים גם אצל אנשים עם סוכרת, נוירופתיה או מצבים אחרים הגורמים לנזק עצבי בכפות הרגליים.

 

דורבן הוא פועל יוצא גרמי על עקב כף הרגל

טיפול בדורבן בעקב הרגל זה יכול להיגרם על ידי פציעה או שזה יכול להיות קיים מלידה. הטיפול בדורבן בעקב כף הרגל יהיה תלוי במיקומו ובחומרתו. אם זה לא גורם לכאב, אין צורך בטיפול. אבל אם זה כואב,  דורבן בעקב כף הרגל הוא גידול קטן וקשה בתחתית העקב. זה יכול להיגרם על ידי פציעה או יכול להתפתח עם הזמן. הטיפול בדורבן בעקב כף הרגל יהיה תלוי בגורם ובחומרתו. אם זה נגרם מפציעה, אז זה צריך להחלים עם הזמן ולנוח. אם זה מתפתח עם הזמן, אז יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי שזה יהיה פחות כואב ללכת או לעמוד לפרקי זמן ארוכים. דורבן הוא פועל יוצא גרמי על עקב כף הרגל. הגורמים השכיחים ביותר להיווצרות דורבן הם פלנטר פאסייטיס ודורבן calcaneal. הטיפול בדורבן בעקב כף הרגל משתנה בהתאם לגורם שלו. אם זה נגרם על ידי plantar fasciitis, אז תרופות אנטי דלקתיות ותרגילי מתיחה ייקבעו. מצד שני, אם זה נגרם על ידי דורבן calcaneal, אז ייתכן שיידרש ניתוח להסרת הדורבן.

 

דורבן בעקב כף הרגל הוא מצב שכיח שניתן לטפל בו בדרכים שונות

זה יכול להיות כואב ומעצבן אבל זה לא מהווה סיכונים בריאותיים רציניים. קיימות אפשרויות טיפול רבות עבור מצב זה, כולל תרופות דרך הפה, תרופות מקומיות ופיזיותרפיה. מהלך הטיפול הטוב ביותר תלוי בחומרת המצב. ברוב המקרים, אדם יגיב לתרופות מקומיות או לפיזיותרפיה בלבד. עם זאת, אם אדם אינו מגיב לטיפולים אלו או שמצבו מחמיר, ייתכן שהוא יזדקק לטיפול תרופתי או ניתוח דרך הפה. דורבן הוא צמח קטן וגרמי מהעקב של כף הרגל. הטיפול בדורבן בעקב כף הרגל תלוי במידת חומרתו. ניתן לטפל באמצעות קרח ותרופות אנטי דלקתיות. אם זה חמור יותר, ייתכן שיהיה צורך בניתוח כדי להסירו. הטיפול בדורבן בעקב כף הרגל נקבע לפי סוג הדורבן, כמה זמן הוא היה שם ועד כמה הוא חמור. אם הדורבן קטן, אין לו פצע פתוח ואינו גורם לכאבים בהליכה או בעמידה לאורך זמן, אז אולי תוכל להשאיר אותו לבד. אם אינך מסוגל למנוע ממנו לגדול או אם כואב ללכת על העקב, עליך לפנות לרופא פודיאטר.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!