טיפול בגלי הלם: כמה זה יעלה לכם?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

טיפול בגלי הלם הוא טכניקה המשתמשת בגלי קול לטיפול במגוון מצבים. הוא משמש כדי לסייע בהקלה על כאבים, נפיחות, דלקות ועוד. ניתן להשתמש בטיפול בגלי הלם על כל הגוף או על אזורים ספציפיים כמו הראש, הצוואר והגב. זה יכול לשמש גם כחלופה לטיפולים אחרים כמו פיזיותרפיה. טיפול בגלי הלם הוא טיפול פופולרי לנשירת שיער ודילול של הקרקפת. הוא משתמש בגלי קול בעוצמה גבוהה כדי ליצור שדה אנרגיה שחודר עמוק לתוך הקרקפת. הטיפול בגלי הלם שימש לראשונה בסוף שנות ה-50 על ידי ד"ר רוברט ל. פולמר, פרופסור בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ניו יורק ומייסד המרכז לטיפול בגלי הלם בניו יורק. הוא גילה זאת בזמן שלמד כיצד לטפל בנשירת שיער באמצעות טיפול בקרינה

טיפול בגלי הלם

ישנם היבטים רבים לטיפול זה, כולל יכולתו להמריץ את זרימת הדם ואספקת החמצן, להפחית דלקת, להרוג חיידקים בקרקפת ולהפחית את היווצרות הצלקת. גל ההלם גם ממריץ תאים בזקיק השורש שיכול לעזור להצמיח שיער חדש ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולים בגלי הלם, אך הנפוץ שבהם הוא השימוש במחולל גלי הלם. מחולל גלי הלם הוא מכשיר הפולט גלי קול בתדר גבוה המסוגלים לשבור קרישי דם בוורידים ובעורקים. הם יכולים לשמש לטיפול במחלות לב וכלי דם שונות כמו התקף לב ושבץ מוחי. גלי הלם הם סוג של גל שמתפשט בצורה לא אחידה. גלי הלם יכולים להיגרם על ידי פיצוצים, רעידות אדמה, מפולות או סוגים אחרים של אירועים. גלי הלם עלולים לגרום נזק או הרס למבנים וחפצים בדרכם. גלי הלם משמשים לטיפול בסוגים מסוימים של גידולי מוח וקרישי דם שעברו מזרם הדם לתוך הגולגולת. זה נעשה על ידי העברת גל הלם דרך הגולגולת באמצעות מכשיר חיצוני כמו מכשיר אולטרסאונד. עדיין לא ברור אם גלי הלם יעילים יותר מטיפולים אחרים במצב זה.

סוגי טיפול בגלי הלם

חלק זה דן בשימוש בטיפול בגלי הלם ברפואת שיניים. הוא גם דן ביתרונות ובסיכונים של טיפול בגלי הלם. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול שיניים לא פולשני, נטול כאבים ובעלות נמוכה, המספק פרץ קצר ואינטנסיבי של אנרגיה לאזור הפגוע כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב. הוא משמש בדרך כלל למחלות חניכיים כגון דלקת חניכיים, דלקת חניכיים ואפילו דלקת שלפוחית השתן כרונית. היתרון העיקרי של טיפול בגלי הלם הוא שניתן להשתמש בו בחולים שאינם מסוגלים לעבור כל צורה אחרת של טיפול שיניים עקב מצבם או מיקומם. בניגוד לצורות אחרות כגון טיפולי לייזר או סקאלר, הדורשים הרדמה או הרגעה בהתאמה, טיפול בגלי הלם יכול להיעשות ללא כל הרגעה או הרדמה

מחיר טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול כדי לשבור רקמת צלקת ולשחרר נוזל כלוא. המחיר של טיפול בגלי הלם תלוי בעומק רקמת הצלקת ובכמות הטיפול הדרושה. טיפול בגלי הלם ידוע גם בשם סונופורזה, שהוא סוג של טיפול מבוסס אולטרסאונד. הרעידות מגלי הקול משמשות לפירוק רקמת צלקת, מה שעלול להוביל לשחרור נוזל כלוא. זה יכול לעזור עם נפיחות והקלה על כאבים במצבים רבים ושונים כגון דלקת פרקים, דלקת גידים ופציעות ספורט. טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש בגלי קול בעוצמה גבוהה כדי לשבור את רקמת הצלקת הסיבית הנוצרת על פני העור. הטיפול הזה פופולרי בהוליווד, שם נראו מפורסמים כמו גווינת' פאלטרו וג'סיקה אלבה מקבלים את הטיפול הזה. זה יכול לשמש למצבים שונים כגון אקנה, צלקות, סימני מתיחה ופסוריאזיס. המחיר של טיפולי גלי הלם משתנה בהתאם למיקום ולאיזה סוג שירות אתם מקבלים. מפגש טיפוסי עשוי לעלות כ-200 עד 300 דולר לשעה, בהתאם למיקום ולסוג השירות שאתה מקבל. טיפולי גלי הלם הופכים פופולריים יותר בקרב ידוענים מכיוון שהם רוצים להיפטר מהצלקות וסימני המתיחה שלהם במהירות.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!