האם מותר לטוס עם קוצב לב?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

לשאלה, האם מותר לטוס עם קוצב לב, יש כמה תשובות אפשריות. בראש ובראשונה, צריך לקחת בחשבון את סוג הבעיה שאתם מתמודדים איתה, עוד לפני שלוקחים בחשבון את הפקטור של הקוצב. המשיכו לקרוא, בשורות הבאות נספק תשובה מקיפה לשאלה זו.

3 דגשים בטיסה עם קוצב לב

בדרך כלל, התשובה תהיה חיובית, טיסות באופן כללי אמורות להיות בטוחות עבור אנשים עם קוצבי לב. עם זאת, ישנם כמה וכמה דגשים שחשוב לקחת בחשבון לפני הטיסה. לאחר שנעבור על 3 הדגשים הבאים, נדבר יותר לעומק על ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי לב ולאנשים עם קוצב:

  • חובה לבדוק עם הרופא שלכם אם אתם אכן כשירים לטוס. בעוד שהרופא יוכל לבדוק ולהעריך את מצבכם הרפואי ולתת לכם ייעוץ ספציפי, אותו ייעוץ יספק לכם גם את השקט הנפשי הנדרש. כמו כן, חשוב
  • חשוב להביא אתכם את מסמכי הטיפול שלכם לטיסה, לרבות כל מידע אחר אשר עשוי להוות לעזר בעת חירום חלילה.
  • יש לדווח על קוצב הלב שלכם לחברת התעופה, מכיוון שחברת התעופה תוכל לספק לכם מידע ספציפי על דרישותיה עבור אנשים עם קוצב לב.

האם מותר לטוס לאחר ניתוח לב?

התשובה לשאלה הזאת תלויה בסוג הניתוח. בדרך כלל, רוב סוגי ניתוחי הלב מצריכים המתנה של לפחות 6 שבועות לאחר ניתוח לב, במידה שרוצים לטוס. עם זאת, ישנם ניתוחים מסוימים, כגון ניתוח מעקפים, שבהם יש להמתין זמן ארוך יותר. בסופו של דבר, לשאלה, האם מותר לטוס לאחר ניתוח לב – יש כמה תשובות אפשריות ומשתנות בהתאם לסוג הניתוח ומצבכם הרפואי. לכן, חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם לפני טיסה אם עברתם ניתוח לב. מצד אחד, הרופא יהיה מסוגל להעריך את מצבכם הרפואי, ומצד שני, לתת לכם ייעוץ אשר לוקח בחשבון את כלל הנסיבות הרפואיות השונות שלכם.

טיפים לאנשים עם קוצב לב שמעוניינים לטוס

לאחר שהבנו האם מותר לטוס עם קוצב לב או לא (כן ברוב המקרים), נוסיף כמה טיפים שיכולים לסייע לאנשים אשר נדרשים לטוס עם קוצב לב. הנה כמה דגשים שיכולים לעזור לכם להפחית את הסיכויים לסיכונים השונים וכן לייצר שקט נפשי:

  • תרופות: קחו את התרופות כמתוכנן, ובטוח שלא מומלץ להפסיק או לשנות את המינון של התרופות שלכם ללא התייעצות עם הרופא.
  • טריגרים: באופן כללי, מומלץ להימנע ממצבים שיכולים לגרום ללחץ על הלב, כגון שתיית אלכוהול, קפאין וכמובן עישון.
  • שתיית מים: הקפידו על שתייה מרובה של נוזלים כדי למנוע התייבשות, מה שמומלץ לאנשים חולה לב ובריאים כאחד.
  • ספורט: באופן כללי, כדאי להימנע מפעילות גופנית מאומצת לפני הטיסה.

בסיכומו של דבר, אם אתם עולים על הטיסה עם קוצב לב ומרגישים לא טוב במהלכה, פנו מיד לעזרה. צוות המטוס יהיה מצויד כדי לעזור לכם במקרה של חלילה חירום רפואי. כמו כן, כמובן שחשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי לב ובעלי קוצב לב.

טיסה

טיסה
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!