ד"ר סמדר פקר-ניר – כירורג שד פרטי

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

ד"ר סמדר פקר-ניר היא מנהלת מרפאה לכירורגיה אונקולוגית של השד באסותא רמת החייל בתל אביב. היא בוגרת התמחות במרכז הרפואי תל אביב – איכילוב בכירורגיה כללית וכירורגיית השד. ד"ר פקר ניר גילתה את עולם כירורגיית השד האונקולוגית במהלך התמחותה והפכה אותו לעיקר עבודתה ומשימת חייה המקצועיים במטרה לעזור לכמה שיותר נשים הן בגילוי מוקדם של סרטן השד והן בקבלת הטיפול הטוב ביותר. בעבודתה ד"ר פקר ניר משלבת את עולמות הכירורגיה עם הדימות והפלסטיקה ליצירת מעטפת טיפולית, כירורגית ושיקומית מלאה לכל מטופלת באופן אישי.

שירותי המרפאה

כל השירותים ניתנים על ידי ד"ר ניר או בהפנייתה, תוך מעקב ויצירת קשר מקצועי משמעותי עם מטופלותיה.

ייעוץ כירורגית שד – נשים בכל גיל המבקשות לעבור בדיקת שד, ראשונית או כמעקב על ידי כירורג שד פרטי, מנוסה ומקצועי עם ראייה רחבה של עולם השד מגיעות אל ד"ר פקר-ניר. הבדיקה נעשית הן פיזית והן באמצעי דימות שונים על פי הצורך.

אולטרסאונד שד וממוגרפיה – ייעוץ, הפניה ובחינת תוצאות בדיקות ממוגרפיה ואולטרסאונד שד לנשים בכל שלבי האבחון והטיפול ומעגלי החיים (כולל נשים בהריון ובזמן הנקה). אבחון מודם של סרטן השד מציל חיים ומומלץ לכל אישה לעבור אותו.

חוות דעת שניה לפני ניתוח שד – מי שעתידה לעבור ניתוח בשד, בין אם בשל הימצאותו של ממצא אונקולוגי או מסיבה אחרת יכולה לקבל את חוות דעתה של ד"ר פקר -ניר בפגישת ייעוץ והכוונה. לד"ר פקר-ניר ניסיון עשיר באבחון וטיפול כירורגי במגוון מצבים של השד כולל אונקולוגיה של השד על כל גווניה.

ניתוחי סרטן השד – בהיותה כירורגית שד ד"ר פקר-ניר מבצעת ניתוחי שד במגוון מצבים ובשיטות מתקדמות כולל ניתוחים אונקופלסטיים בפרוטוקולי שחזור ושימור רקמות שד.

ביופסיה – עריכת ביופסיה לאבחון מדויק של ממצא חריג בשד לאחר דימות.

ניתוחים משמרים – אחת מן המטרות המוצהרות והחשובות ביותר עבור ד"ר פקר-ניר היא איזון בין טיפול נכון בממצאים כירורגיים בשד לבין שמירה על איכות חיי המטופלת. מתוך המקום הזה היא משלבת פוטוקולי שימור רקמות שד בניתוחים שהיא עורכת.

משלב הבדיקה הראשונית ועד לתוכנית טיפולית ושיקומית

עבור נשים שנמצאות הן בשלב הראשוני של בדיקת שד והן בשלבי טיפול שונים מדובר על תקופה מורכבת ביותר. ד"ר פקר-ניר מתנהלת במקצועיות חסרת פשרות לצד יחס אישי, מכבד, נעים ושלו לכל מטופלת. כל טיפול מן הקטן ביותר ועד לכירורגי מורכב נעשה תוך שיתוף המטופלת, מענה לכל שאלה ויצירת תוכנית טיפולית המתחשבת הן בגילה, המצבה הבריאותי, שלבי החיים בהם היא נמצאת וכמובן רצונותיה והעדפותיה.

ד"ר סמדר פקר-ניר מומחית בכירורגיה כללית ומנתחת שד מקבלת במרפאה לכירורגיה אונקולוגית של השד ברמת החייל בתל אביב.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!