דפיברילטור איחוד הצלה ומקומות נוספים לרכישה

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

דפיברילטור איחוד הצלהדפיברילטור הוא מכשיר קטן וחכם, שאם כולנו הינו נחשפים לתועלת העצומה שבו ובוודאי אם הינו משתמשים בו בזמן אמת באופן מוצלח – הינו משלמים עליו כל סכום. זאת משום, שדפיברילטור הוא מכשיר רפואי המסייעה בפעולות החייאה בזמן אירועי דום לב והוא למעשה הסיכוי היחידי של אדם שחווה אירוע כזה, לצאת ממנו איכשהו.

בעת התקף לב, קצב הלב של הנפגע מופר והוא כבר אינו תקין. הסיבה יכולה להיות פרפור חדרים או טכיקרדיה לבבית – פעילות מואצת של קצב הלב. כתוצאה מכך, הלב לא יצליח לבצע את פעולותיו וכל מערכות הגוף יפגעו ויפסיקו לפעול עד מוות. תפקידו של הדפיברילטור הוא לנסות ולתת בוסט חשמלי חזרה ללב. בעצם לאפס את המנגנון החשמלי האחראי על קצב הלב התקין ולהשיבו לסדרו. במידה והפעולה תיעשה בתוך פרק זמן קצר של חמש עד שש דקות מתחילת האירוע, הסיכוי להציל את חייו של המטופל גדולים. זו הסיבה שרבים רוכשים דפיברילטור איחוד הצלה או ממקורות אחרים. החשיבות של הדפיברילטור היא עצומה.

לפעול במהירות

קחו לדוגמא את ארגון המתנדבים איחוד הצלה. אומנם פועלים בו למעלה מ-6000 מתנדבים המצוידים היטב אבל גם הוא לא יכול לתת מענה בכל מקום, בכל זמן ובמהירות בלתי מוגברת. התקפי לב לא מתרחשים עם הזהרה מוקדמת אלא לרוב הם פתאומיים. כעקרון, הינו שמחים ם ליד כל אדם היה צמוד מתנדב רפואי עם ציוד – אבל זה לא משהו ריאלי. אז מכיוון שאין מתנדב עם דפיברילטור איחוד הצלה זמין בכל רגע, לא מעט פעמים, מי שנותן את המענה המהיר ביותר אלו אנשים רגילים שרק היו במקום. כן, אפילו כאלו בלי הכשרה רפואית. והסיבה לפיה הם יכולים לעשות זאת היא שכל דפיברילטור איחוד הצלה או דפיברילטור אחר, יכול לעשות כמעט את כל הפעולות לבדו, במידה והוא זמין לאדם קרוב.

בכך למעשה אנו עונים על הצורך החשוב ביותר- לפעול במהירות במגבלת הזמן שעוד ניתן להציל את האדם. במידה ואדם מקבל התקף לב סמוך אליכם ואתם יודעים היכן ממוקמת עמדת הדפיברילטור הנייד, אתם יכולים לרוץ אליה, לקחת את המכשיר, להצמיד את האלקטרודות של הדפיברילטור לגוף האדם ומשם להקשיב להדרכת המכשיר. הדפיברילטור מנטר את קצב הלב ובמידה והוא מחליט אוטומטית כי קיים צורך במתן שוק חשמלי הוא יבצע זאת או ידריך אתכם ללחות על הכפתור הנכון. הכל נעשה בעברית. המשמעות היא שכל אדם, גם ללא הכשרה או הסמכה רפואית, יכול פשוט לעקוב אחרי ההנחיות ולהציל חיים בעצמו.

להציל באמצעות דפיברילטור איחוד הצלה

הדפיברילטור על אף היותו מכשיר קטן ופשוט להפעלה, יכול להצליח חיים בצורה מהירה על ידי כל אדם, ממש כמו פעילותו של רופא מיומן עם ציוד מקצועי. המחיר של דפיברילטור איחוד הצלה או דפיברילטור שתקנו ממשווקים אחרים יכול להיות גבוה – אבל כאמור, לחיים אין מחיר וסכום הכסף שתצטרכו להוציא יראה מצחיק אם תצילו חיים. 

מדינת ישראל הבינה את חשיבות העניין של הצלת חיים בכל רגע ורגע ולכן חוקקה חוק לפיו כל מוסד, מקום הומה אדם (מעל 500 איש ביום)  או מקום ציבורי (ממשלתי או ציבורי) – חייב לרכוש מכשיר דפיברילטור ולהציב אותו במקום בולט על מנת שכל אחד יוכל להשתמש בו בעת הצורך. כמו כן נדרשים מטעם החוק גם לדאוג לתקינות המכשיר ולשילוט הכוונה אליו. המחשבה מאחורי החובה הינה בהסתמך שבמקומות הומי אדם, סיכוי התממשות אירוע לבבי מקרי – גדולה יותר ומנגד, גם הסיכוי שאחד מהאנשים הנמצאים בקרבת מקום, יוכל לתת מענה באמצעות הדפיברילטור.

בפועל, רבים רוכשים את מכשיר הדפיברילטור גם אם הם אינם מחויבים לפי חוק. שוב, בגלל הסיבה שהצלת חיים אינה דבר שצריך לקבוע בחוק. אנשים רבים בעלי עסקים קטנים, משרדים, מסעדות, מוסדות לימוד קטנים, ועדים של בניינים ואפילו אנשים פרטיים, רוצים שמכשיר כזה יהיה בקרבת מקום בעת התרחשות אירוע. זה משרה בטחון עליהם ועל הנוכחים כולם. 

דפיברילטור איחוד הצלה ודפיברילטורים אחרים

ארגוני ההצלה בישראל, כמו איחוד הצלה ומד"א, מוכרים דפיברילטורים בעצמם. אבל את אותם מכשירים ניתן לקנות באמצעות משווקים מורשים ויבואנים המתמחים בציוד רפואי. אצל אלו גם תוכלו למצוא מגוון גדול יותר של דגמים, במשקלים שונים, בעלי פונקציות שונות וכד'. חשוב להבהיר, את הפעולה הבסיסית של מתן שוק  מציל חיים – כל דפיברילטור מחברה איכותית יעשה (יש להקפיד לקנות מחברות המתמחות ולא מגורמים עלומי שם או בשוק…). השוני יהיה לרוב במסביב:

יש הבדל באורך החיים של הסוללה, בכמות השוקים שניתן לתת בכל מכשיר, במשקל, בתקופת האחריות הניתנת על הדפיברילטור (מומלץ לפחות 4 שנים), בפונקציות השונות שהוא מציין ועוד. כן הקפידו לרכוש רק מכשיר הנותן הנחיות בעברית (מה לעשות, אנחנו בישראל). לעיתים תוכלו לרכוש אביזרים משלימים כמו ארון תצוגה בו יושב בבולטות הדפיברילטור ועוד. אצלנו, מלבד רכישת המכשיר, שיותאם במיוחד לצרכים שלכם, תוכלו לקבל גם הדרכה מיקפה, שתקנה לכם בטחון רב בשעת הפעלתו, שלא נדע.

דפיברילטור איחוד הצלה
מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!