בדיקת מי שפיר

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

מי שפיר הוא נוזל צלול ומימי המקיף את התינוק ברחם. הוא נוצר על ידי השפיר, קרום דק שמצפה את פנים הרחם. מי שפיר עוזרים להגן ולרפד את תינוקך בזמן שהוא או היא גדלים. מומלץ לעשות בדיקת מי שפיר כאשר יש סימני זיהום בגוף האם או אם חלית בהריון זה. כמו כן, מומלץ לנשים שעברו יותר מהפלה אחת ברציפות או שהיו בהריון יותר מ-18 שבועות ללא כל סימני לידה. מי שפיר הוא נוזל המקיף את התינוק ברחם ומגן עליו. בדרך כלל זה נבדק על ידי רופא או מיילדת כדי לראות אם יש זיהומים או בעיות אחרות בהריון.

מי שפיר הם המים המקיפים תינוק ברחם

באיזה שבוע מומלץ לעשות מי שפיר? מומלץ לעשות בשבוע 34 להריון. הסיבה לכך היא שהריאות של התינוק מפותחות בשלב זה ויש לו סיכוי לנשום ללא כל סיוע.מה זה מי שפיר? מי שפיר הוא נוזל המקיף את העובר ברחם. מי השפיר מגנים על העובר מפני פגיעה ומספקים לו חמצן, חומרי הזנה וחומרים נוספים. כמות מי השפיר עולה ככל שההריון מתקדם. הזמן המומלץ לביצוע בדיקת מי שפיר או בדיקת מי שפיר הוא בין השבועות 16 ל-22 להריון. הסיבה לכך היא שתקופת זמן זו הוכחה כטובה ביותר לזיהוי תסמונת דאון, מומים בצינור העצבי ומומים מולדים אחרים בתינוקות. הסיבה העיקרית לכך היא שהריאות של התינוק מתפתחות והן יכולות להתחיל לנשום אוויר. המשמעות היא שלתינוק יש סיכוי קטן יותר לחלות בזיהום בעודו ברחם. מי השפיר הוא נוזל המקיף את התינוק בתוך הרחם. זה עוזר לשמור על התינוק חם ומגן עליו מפני זיהומים. מומלץ לאמהות לעשות בדיקת מי שפיר כשהן בין השבועות 16-18 להריון. בדיקת מי השפיר היא בדיקה שניתן לעשות בין השבועות 18-22 להריון. הבדיקה אינה פולשנית וניתן לבצע אותה בבית. הוא משתמש בערכה הכוללת מיכל, מכסה וכוס איסוף סטרילי. לעתים קרובות אנשים שואלים באיזה שבוע הם צריכים לעשות את בדיקת מי השפיר על מנת לקבל את התוצאות המדויקות ביותר. ובכן, אין שבוע מושלם לבדיקה הזו, כי הדיוק של התוצאות מסתכם בכמה רחוקה את בהריון.

השבוע הנפוץ ביותר לעשות מי שפיר הוא שבוע 16-19

זה הזמן שבו הריאות של התינוק מפותחות במלואן, מה שמקל על זיהוי בעיות ריאות. הרופאים ממליצים לנשים בהריון לעבור בדיקת מי שפיר בשליש השני של ההריון. הסיבה לכך היא שהוא יכול לעזור לזהות כל חריגות בהתפתחות התינוק, כולל מחלת לב מולדת, סיסטיק פיברוזיס ותסמונת דאון. בדיקת מי שפיר היא בדיקה המנתחת את מי השפיר של אישה בהריון. ניתן לעשות זאת בכל עת במהלך ההריון, אך מומלץ לעשות זאת בשליש השני. בדיקת מי השפיר, המכונה גם AFT או בדיקת מי שפיר, היא הליך רפואי המשמש כדי לקבוע אם יש בעיות בהתפתחות העובר. זה נעשה בדרך כלל בשליש השני של ההריון וניתן לבצע אותו בכל עת בהריון. בדיקת מי השפיר היא הליך אבחון טרום לידתי, המסייע לזהות נוכחות של זיהום או דלקת. זה יכול גם לעזור באבחון מצבים אחרים כגון אנמיה עוברית, רגישות ל-Rh והגבלת גדילת העובר. בדיקת מי השפיר נעשית לרוב בשליש השני של ההריון וברוב המקרים היא מתבצעת בין שבוע 16-20 להריון. השבוע הראשון להריון הוא הזמן הטוב ביותר לעשות בדיקת מי שפיר. יש לכך כמה סיבות. ראשית, זה הזמן הקל ביותר עבור הרופא לזהות זיהום במי השפיר. שנית, סביר יותר שהאם עדיין לא נחשפה לזיהומים כלשהם שעלולים להימצא בסביבתה ולכן עלולים לעבור לעובר. ולבסוף, ישנם פחות סיבוכים אחרים שיכולים להשפיע על הדיוק של בדיקת מי שפיר במהלך פרק זמן זה.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!