איך פיזיותרפיה קשורה לגלי הלם?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש בגלי קול בעוצמה גבוהה לטיפול במצבים שונים. זה ידוע גם כטיפול אולטרסאונד דופק. טיפול זה אינו נפוץ בארצות הברית, אך נעשה בו שימוש במשך שנים רבות באירופה ובאסיה. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפול בגלי הלם, כולל טיפול בגלי הלם קוויטציה, טיפול בגלי הלם בעוצמה נמוכה וטיפול בגלי הלם בעוצמה גבוהה. גלי הלם נוצרים על ידי שימוש בגלי קול בעוצמה גבוהה שיכולים לחדור לגוף ולגרום לנזק לרקמות. גלי הלם משמשים בדרך כלל לטיפול בכאב במפרקים או בשרירים, דלקת פרקים, כאבי גב או בעיות שרירים ושלד אחרות.

גלי הלם

טיפול ייחודי ומקצועי בגלי הלם הוא טיפול רפואי חדש יחסית העושה שימוש בגלי קול כדי להשיג את האפקט הרצוי. זה הוצג לראשונה בסוף שנות ה-50 ומאז שימש למצבים רפואיים רבים ושונים, כולל חרדה, דיכאון, נדודי שינה וכאב כרוני. הטיפול כולל יצירת שדה אקוסטי המסוגל לייצר גל הלם בגוף. לאחר מכן, גלי הקול מועברים בשילוב עם התערבויות טיפוליות אחרות כמו חום או אור. התהליך של טיפול בגלי הלם יכול להיות די כואב ולא נוח לחלק מהמטופלים. עם זאת, זה הוכח כיעיל למדי עבור מצבים רבים שבהם שיטות אחרות לא הניבו תוצאות חיוביות. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול כדי להעביר אנרגיה לעור. הוא משמש לטיפול בכאב כרוני, סרטן ומצבים אחרים. טיפול בגלי הלם נמצא בשימוש במשך עשרות שנים, אך הוא אינו מוכר מחוץ לקהילה הרפואית. הוא התגלה לראשונה בגרמניה במהלך מלחמת העולם השנייה ומשמש לטיפול במגוון מצבים מאז גילויו.

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה שבה אתה מקבל דחפים חשמליים המגרים את השרירים והעצבים שלך. הוא משמש בדרך כלל לטיפול בכאב, פציעות אורטופדיות ועוויתות שרירים. ניתן לעשות את הטיפול בגלי הלם בדרכים שונות – חלקם יעילים יותר מאחרים. ישנם מספר סוגים של טיפולים בגלי הלם שיכולים לשמש לטיפול במצבים ספציפיים כגון שחרור מיופשיאלי ושחרור נקודת טריגר טיפולים בגלי הלם קיימים כבר עשרות שנים אך צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל יעילות שיטת הטיפול. טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה הכוללת יישום של גל הלם מבוקר על אזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש לטיפול בכאב במפרקים, שרירים, רצועות וגידים. ניתן להעביר טיפול בגלי הלם ביד, באמצעות מכשיר דמוי שרביט או באמצעות מערכת מונעת אוויר. הוא משמש לעתים קרובות גם לאחר ניתוח כדרך להפחית כאב ונפיחות בזמן הריפוי. טיפול בגלי הלם קיים מאז שנות ה-50, אך רק בשנות ה-90 הוא הפך פופולרי בקרב מומחים לרפואת ספורט שהחלו להשתמש בו בשיטות העבודה שלהם.

איך פיזיותרפיה  קשורה לגלי הלם?

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בגלי קול כדי לעורר את הגוף. הוא שימש במקור לחולים במחלת פרקינסון, אך כעת הוא הותאם לטיפול במצבים רבים אחרים. זוהי אפשרות חלופית עבור אנשים שאין להם גישה לטיפול רפואי. זה יכול לשמש גם כטיפול משלים עבור כמה מצבים רפואיים כגון דלקת מפרקים ניוונית וכאב כרוני. גל ההלם האקוסטי מופעל באמצעות רצועת ראש מכוסה אלקטרודה או כיסוי אוזניים, אשר יוצר גלי קול בטווח של 20-200 הרץ ובעוצמות שבדרך כלל נעות בין 60-140 dB. גלי הקול נפלטים לתוך תעלת האוזן. גלים אלה גורמים לתנודות בתוך הנוזל באוזן הפנימית וסביב השבלול, מה שממריץ תאי עצב

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!