איך מפחיתים לחץ דם בצורה טבעית?

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

לחץ דם תקין הוא אחד הגורמים שיכול להסב בריאות טובה לכל אחד. יש טווחים שונים של לחצי דך שמתאימים לגברים ונשים, לגילאים שונים ואפילו לילדים ובכל בדיקה רפואית שגרתית ייבדק לחץ הדם על מנת לוודא שהוא בטווח הנורמה של כל אחד. נשאלת השאלה – מה עושים עם לחץ דם גבוה ואיך מפחיתים?

 

המשמעות וההשלכות של לחץ דם גבוה

לחץ דם גבוה יכול להיות מורגש אך גם יכול להיות תסמין שקט למחלות או בעיות בכלי הדם ובזרימה תקינה של הדם. באופן כללי כאשר הלחץ הדם גבוה זה יכול להצביע, למשל, על כך שיש חסימה של העורקים הראשיים או הצטברות של שומנים בצדי העורקים, מה שמקטין את קוצר צינורות הדם וגורם לדם לזרום מהר יותר. על מנת להזרים את הדם בקצב זה על הלב לפעול ולפעום מהר יותר, מה שמעלה את קצב פעימות הלב, מגביר את קצב הנשימות ואת זה כבר כל אדם ירגיש. הנשימות שלו תהיינה קצרות ומהירות והוא עלול גם להזיע ולחוש שלא בנוח. מכיוון שהריאות לא מספיקות להתמלא באוויר בשל הנשימות הקצרות אותו אדם גם עלול לחוש קוצר נשימה.

 

הפחתת לחץ דם

יש לא מעט דרכים כיום שבעזרתן אפשר להפחית את לחץ הדם. ראשית, יש עניין התנהגותי של שמירה על רוגע ונשימות עמוקות ככל האפשר. כאשר חשים לחץ או מתח באופן טבעי נכנסים למצב של דריכות שבו קצב פעימות הלב עולה ואיתו גם זרימת הדם. מי שיאובחן כסובל כרוני מלחץ דם גבוה יקבל המלצה לטיפול תרופתי ויהיה חשוב להתמיד בטיפול ולבצע מעקבים וביקורות אצל הרופא המטפל באופן סדרתי ושגרתי. בנוסף לכך יש גם תכשירים טבעיים שמסייעים בהפחתת לחץ הדם ומומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מאנשי טיפול שיש להם ניסיון בהתאמת טיפול אישי למי שסובל מלחץ דם גבוה.

 

טיפול טבעי בלחץ דם גבוה

בזכות שינויים בתזונה או בשגרת היומיום אפשר בהחלט לאזן את לחץ הדם ולגרום לו לחזור לטווח התקין והנורמלי. ברוב המקרים יהיה מדובר בנטילת תכשירים אשר מבוססים על מרכיבים טבעיים והם אלה שבזכותם לחץ הדם אט אט יתייצב בתחום המומלץ. חשוב להבין שבמקרים כרוניים של לחץ דם גבוה הטיפול יכול להיות כזה שיימשך במשך הרבה מאד זמן, לפעמים אפילו כמה שנים, זאת על מנת שהמצב יישאר מיוצב ולא תהיה שוב חריגה בלחץ הדם. הביקורות חשובות מאד, כמו גם הקפדה על מילוי כל ההנחיות שמקבלים מהרופא או מאותו איש מקצוע טיפולי שמלווה את התהליך. יש מי שיעדיף שלא ליטול תרופות ולכן עבורו הטיפול הטבעי יהיה יעיל ונכון יותר. יהיה זה הישג עבורו, כמו גם סיפוק אישי להפחית את לחץ הדם ללא תרופות. לפרטים נוספים

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!