אבחון בגלגל העין לסובלים ממחלות לב

בריאות הלב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

אבחון בגלגל העין לסובלים ממחלות לבמחלות לב וכן מחלות שפוגעות בכלי הדם יכולות לגרום לקיצור תוחלת החיים באופן משמעותי. מחלות לב יכולות להופיע באופן ברור בגיל מבוגר, אולם כיום נרשמת עליה בסובלים ממחלות אלה כבר בגילאים מוקדמים יחסית (בשל סיבות סביבתיות, זיהומים, רעלים וסגנון חיים לא טבעי).

בזכות טכניקה מיוחדת של אבחון בגלגל העין ניתן לאבחן סוגים שונים של מחלות ומצבים רפואיים ובהם בין היתר – גם מחלות לב. לאחר האבחון, שיכול להגיע גם בשלבים מוקדמים מאוד של המחלה ניתן להמשיך לטיפול ולמנוע החמרה וסבל מיותרים.

אבחון בגלגל העין – אירידולוגיה

לפני שנראה כיצד אבחון בגלגל העין יכול לסייע לסובלים ממחלות לב, ראוי להבין מעט מהי בעצם השיטה (שנקראת גם אירידולוגיה) ועל מה היא מבוססת. אבחון בגלגל העין הינה שיטת אבחון וותיקה, שמבוססת על ההשתקפות של בריאות ומחלות בגלגל העין. כל מחלה מקבל שיקוף שונה.

במהלך הבדיקה, שאותה מבצעים אנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה, נבדקת היטב הקשתית של העין (החלק הצבעוני הידוע גם בשם איריס). על גבי הקשתית ניתן למצוא סימונים לנטייה למחלות לב שונות, נטייה לחולשה של כלי הדם, לחץ דם, סיכון לשבץ, התקפי לב, שומנים בדם, טרשת עורקים, אנמיה, קצב לב מוגבר ועוד.

בנוסף, ניתן לערוך בדיקה משלימה שבודקת סימנים שונים נוספים גם בלובן העין, שמחזקים את האבחנה, שנותנים לה משנה תוקף ומסייעים להבין את מצבו הנוכחי של האדם מבחינת התפתחות מחלת הלב, הפגיעה בכלי הדם, הסיכון הנוכחי וכן הלאה.

אבחון נטייה גנטית מוקדמת

החשיבות העליונה של אבחון בגלגל העין עבור חולי לב ועבור אנשים שנמצאים בסיכון היא שמדובר בבדיקה שמאבחנת את הפוטנציאל הגנטי של כל מטופל. במילים אחרות, הבדיקה יכולה לאתר לא רק מחלת לב בשלב מתקדם, אלא גם את רמת הסיכון לפתח מחלת לב משמעותית בהמשך החיים. כאשר מוצאים סימנים לכך שמטופל כזה או אחר נמצא בסיכון מוגבר ניתן להעניק טיפול או להמליץ על שינוי בסגנון החיים שיביאו למהפך של ממש.

בנוסף לנטייה המוקדמת לפתח מחלת לב, מסוגלת הבדיקה של הקשתית בשילוב עם בדיקת לובן העין לאתר את המצב הנוכחי של הנבדק. בין היתר ניתן לראות עד כמה הפגיעה בלב היא חמורה, עד כמה קיימת בעיה של סתימה בעורקים, עד כמה קיימת בעיה של לחץ דם או אפילו בעיות בהרכב הדם עצמו (חוסר ברזל, עודף שומנים וכדומה).

אבחון מהיר ולא פולשני

עבור חולי הלב, שרבים מהם סובלים מפגיעה של ממש עוד לפני שהם מרגישים כאבים או תסמינים אחרים שמעידים על מחלת לב פעילה, יש תועלת רבה מאוד באבחון באמצעות גלגל העין. מדובר באבחון שנותן תוצאות מהירות יחסית, אבחון שנעשה באופן לא פולשני, ללא צורך במכשירים יקרים שקופות החולים לא תמיד ששות לאשר את הבדיקה בהם. בנוסף, מדובר בבדיקה לא כואבת, ללא חוסר נוחות וללא תופעות לוודאי שמוכרות בחלק מהבדיקות הקונבנציונליות.

מאבחנים ומטפלים

אנשי מקצוע שצברו ניסיון והתמחות רב באיתור מחלות לב על ידי בחינה של גלגל העין מסוגלים פעמים רבות לסייע גם ברמה נוספת מעבר לאבחון. מטופלים שרוצים בכך יכולים לקבל מענה בהיבטים של יעוץ לניקוי מרעלים, שינוי סגנון חיים והתמודדות עם גורמי סיכון. מובן, שהתייחסות נאותה לסימנים שמעידים על מחלת לב וסיכון להתקפי לב או שבץ יכולים לקבל במקביל גם התייחסות טובה יותר ברפואה הקונבנציונאלית. הדברים לא סותרים זה את זה.

לסיכום, אבחון בגלגל העין מתברר כיעיל מאוד גם לסובלים ממחלות לב וכלי דם. ניתן לאתר סימנים מוקדמים ונטייה מולדת ולסייע גם לסובלים ממחלה פעילה בשלב מתקדם.

מכון שיקום לאחר ניתוח לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב

המרכז לטיפול ואבחון בעיות לב מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון בעיות לב, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון בעיות לב במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

072-3341176
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!